Font thesis the Mix

Help! Voor een opdracht moet ik de font Thesis the mix hebben. Aangezien de opmaak op de mac is gemaakt, zoek ik de font voor windows!! Aangezien dit een eenmalig opdracht is, heb ik geen zin om het betaald te downloaden. Weet iemand waar ik dit gratis kan downloaden, of wil iemand me het mailen. Of mag ik dit hier helemaal niet vragen!?

Dat vindt ik altijd zo vreemd... als het voor een opdracht is laat je je klant dat toch betalen?

of calculeer je dat als meerprijs bij je opdracht ?

en het is inderdaad niet helemaal jofel om om illegale dingen te vragen

Als je het font voor de mac wel hebt kun je toch omzetten naar truetype? Freeware progjes die dit doen zat op Macupdate ofzo,

nee, niet als meerprijs. We hadden verondersteld dat we de lettertype wel hadden. Bleek dus niet! een foutje bij ons. Maar daarom was mijn vraag, of iemand zo "jofel" was zoals je het noemt mij de site of font te geven. Maar aangezien je deze vraag als "illegaal" ziet xxx denk ik dat dit dus (mischien voor jou) misplaatst is. ik had toch op wat meer "jovele" reacties gehoopt! Dit zal wel niet de eerste illegale vraag zijn op de site. Wie heeft trouwens niet iets illegaals thuis :evil: maar ja, zoals mijn quote hieronder al zegt!