Font van Apple

Hallo, ik heb nu dus een leuke site met rapidweaver gemaakt. Nu wil ik graag het font dat wordt gebruikt (apple standaard denk ik) op mijn download pagina zetten zodat windows gebruikers het ook op de strakke Apple manier kunnen zien! Nu heb ik de fontlijst voor mijn neus dus kan hem daar zo wegplukken als ik zou weten hoe die heet.

En sorry als het een domme vraag is maar ben nou eenmaal nog steeds niet zo ver gevorderd met Mac OSX

Nieuwe of oude. Oude is Garamond, nieuwe is Adobe Myriad (kijk eens naar Lucida Grande, staat op elke Mac en trekt er veel op).

Myriad Font Family

http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_fonts

Nou laat ik dan maar gelijk vragen waar ik die fonts kan weghalen want ze staan niet in mijn fonts map :sealed:

En thx voor snelle reacties

RW heeft die er inderdaad niet bij staan, maar ben inderdaad benieuwd of die is toe te voegen. Zelf heb ik Lucida Grande gekozen. Het is natuurlijk wel zo dat Myriad dan alleen op een Mac als zodanig wordt weergegeven. Op een Windows "verandert" die vanzelf in bv. een Arial. Dus let daar op bij de opmaak. Een vraag over het font kun je beter stellen op het forum van RapidWeaver: http://www.realmacsoftware.com/support/

[quote:fd4eb35da6="à la Mac"]Oude is Garamond[/quote:fd4eb35da6] Volgens mij niet helemaal juist. Ik dacht dat het de Apple Garamond was, een aangepaste versie van de Garamond...

Goed dat Unsound er niet is, dan stond deze draad al lang op slot hahaha ... elke maand komt deze vraag wel eens voorbij lijkt het.

Nou, ik kan of niet zoeken ofzow want altijd als ik wat zoek in die zoekfuntie krijg ik 400resultaten ofzo waarvan de eerste 3 blz al niks is wat ik zoek. En hey wat is een forum als alles al gevraagt is en je het niet nog een keer mag vragen? :) Dood juist ja :evil:

[quote:833a5409d9="eXperience"]Nou, ik kan of niet zoeken ofzow want altijd als ik wat zoek in die zoekfuntie krijg ik 400resultaten ofzo waarvan de eerste 3 blz al niks is wat ik zoek. [/quote:833a5409d9]

Wellicht dat je dit topic zoekt?