fontagent update is uit

Versie 3.1 is net uit met veel verbeteringen, meer info [url=http://www.macupdate.com/info.php/id/9908#changesContainer_link]hier[/url]

WHAT’S NEW : Version 3.1:

A new font waterfall view that augments Insider’s unique Font Player™ by displaying individual fonts in different sizes
New preference that allows users to display or suppress font auto-activation notifications
Improved auto-activation performance for all applications, with reported two- to sixty-times speed increases
Faster font importing with speed increases of up to 50 times, with the greatest increases on the largest libraries
Improved handling of certain non-conforming Postscript Type 1 fonts
Vast speed increase in launching large font libraries
Resolution of authentication issues when managing system fonts under Mac OS X 10.4 (Tiger) and later
Redesigned and updated auto-activation engine that provides faster, more reliable performance with InDesign CS and CS2

ik zit nog steeds op versie 2.1, de upgrade naar 3.1 is $49,95 per stuk, toch een hoop geld voor iets wat nu ook functioneert.

Als het werkt, niet upgraden. Dat lijkt me simpel. Ik kijk uit naar de update, vooral de beloofde verbetering op het gebied van snelheid lijkt me fijn. Helaas is de file die nu te downloaden is nog slechts 3.0.2. Nog even wachten dan maar!!

Zo hé, zou deze versie een beetje sneller zijn.... :D

net geïnstalleerd en kan zeggen dat deze versie heel wat sneller is. Heerlijk update, zeer de moeite waard, helemaal als je al versie 3 draait, dan zeker een aanrader!