Fontmanager

Iemand ervaring met MasterJuggler van Alsoft (Diskwarrior enz.). Ik heb ooit in een grijs verleden versie 1.0 aangeschaft en kan nu tegen minimale kosten de laatste versie (3.0) upgraden :)

Iemand :?

nooit gebruikt!

ik gebruik nu demo van font agent pro!
bevalt me beter dan suitcase

[quote:9af2d9be98="boesboes"] ik gebruik nu demo van font agent pro![/quote:9af2d9be98] Die heb ik ook geinstalleerd, maar nog niet in gebruik. SuiteCase heb ik nog nooit gebruikt dus kan ik er geen mening over geven. Maar onder Classic heb ik altijd TypeManager Deluxe van Adobe gebruikt, en daarnaast had je ook nog Type Reunion Deluxe ook van Adobe deze zette alle families van lettertypes bij elkaar in submenus van het fontmenu. Voordeel van deze laatste is natuurlijk dat je geen elle-lange (lees onoverzichtelijke) fontmenu's krijgt zoals nu wel het geval is onder OSX. Iemand hier die weet of er nu inmiddels wel een utillity voor is of zit zo'n voorziening soms in Font Agent Pro of andere fontmanager.

Groet…

Ik heb na allemaal gesodemieter met Suitcase 9 en 10 de keuze gemaakt voor FontAgent Pro. Organiseert je fonts, activeert in illustrator, Photoshop, Xpress4-5-6 en InDesign. en activeert ook fonts in Classic mode.

Sterk is vooral dat het helemaal OSX geschreven is en niet allerlei foutmeldingen geeft en waarschuwingen, waar ik bij Suitcase gestoord van werd.

Wel is er net een Suitcase X1 uit. Ook in demo te draaien…

MasterJuggler heb ik in een grijs verleden mee gewerkt en vond het niet zo heel prettig werken… Maar houd ons op de hoogte. Extensis heeft inmiddels ook concurrent Diamondsoft van FontReserve overgenomen dus de strijd is losgebrand…