fonts automatisch openen met suitcase 11.0.2

Hallo,

ik gebruik sinds kort suitcase 11.0.2 en kan in de meeste programma’s mijn documenten openen en de fonts automatisch activeren. Nu is er een programma waar ook geen plugin voor is die dat niet kan en dat is Photoshop CS. Weet iemand misschien of hier toch een oplossing voor is. Volgens de site van extensis is het gewoon pech en met de hand activeren maar ik hoop zo dat er misschien een truuk of third party plugin is.

Bedankt, Frans

Ik dacht dat dat inderdaad niet kon, zal wel iets te maken hebben met de 'text'-engine van Photoshop. Wellicht anders de tekst via illustrator 'plakken' en anders helaas geen andere oplossing dan handmatig activeren... Ik ben al heel erg blij dat het met indesign, quark en illustrator wel ging. Trouwens onder os9 activeerden de fonts ook niet met ATM in Photoshop...

[url=http://www.insidersoftware.com/FontAgent/fontagentpro/index.html]FAP brings salvation[/url]

[quote:ffb1ea5694="walterb"]Ik dacht dat dat inderdaad niet kon, zal wel iets te maken hebben met de 'text'-engine van Photoshop. Wellicht anders de tekst via illustrator 'plakken' en anders helaas geen andere oplossing dan handmatig activeren... Ik ben al heel erg blij dat het met indesign, quark en illustrator wel ging. Trouwens onder os9 activeerden de fonts ook niet met ATM in Photoshop...[/quote:ffb1ea5694]

bij mij werkte het onder classic voor elke applicatie, ook photoshop.
Zit in de voorkeuren een instelling die je kunt aanvinken om alles standaard aan te laten gaan. Het rare is dat het als default instelling uit staat

[quote:0cc7c590a6="Deskman"][url=http://www.insidersoftware.com/FontAgent/fontagentpro/index.html]FAP brings salvation[/url][/quote:0cc7c590a6]

dat is grappig, vijf minuten geleden heb ik dit geplaatst, misschien al gezien bij rafelige quark letters etc. topic:

[quote:0cc7c590a6=“frans de reijdt”]fontagent zou het wel moeten kunnen, ook voor photoshop. Ik heb net de demo gedownload en wil hem deze week eens testen. Ik werk nu met suitcase valt tegen als je ATM gewend bent.[/quote:0cc7c590a6]

Ja ik heb ze allebei gelezen. Even niet zo flauw geweest het op beide plekken te melden. Je kunt me al verwijten een beetje teveel met ID en FAP te strooien. Maar het is op het ogenblik volgens mij de beste combinatie.

ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben!

Lees mijn onderschrift dan toch eens. Ik heb toch ook allang naar Daantje gekeken :D

[quote:734f959b32="Deskman"]Lees mijn onderschrift dan toch eens. Ik heb toch ook allang naar Daantje gekeken :D[/quote:734f959b32]

:stuck_out_tongue: