Fonts

Als ik (gratis) letterfonts download, moet ik de verschillende soorten (zoals bold, cursief etc.) appart dowloaden, laat ik deze fonts in dan heb ik in de letterfont lijst van bijvoorbeeld Quark of Indesign een hele lijst fonts staan, maar bij andere fonts staat gewoon 1font met een pijltje erachter zodat je een soor submenutje krijgt waar je de cursief en de bold etc. kunt selecteren, dit is natuurlijk veel handiger. Nou is mijn vraag of er ook een manier is om dit met mijn gedownloade fonts ook zo te krijgen.

Ik vermoed dat je een gewicht hebt gekozen dwz geen hele familie ,maar het kan ook per fonttype verschillen zoals true type of postscript opentype , en daarnaast bestaan er ook fontorganizers die het verrichten. mischien kan het ook met een fonteditor maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

[quote:d005cb8eab="NASI-GORENG"]en daarnaast bestaan er ook fontorganizers die het verrichten. [/quote:d005cb8eab] denk aan [b:d005cb8eab]Type Reunion[/b:d005cb8eab] of aan [b:d005cb8eab]ATM Deluxe[/b:d005cb8eab]....