Footabll Manager 2005

Sega Europe kondigt op haar site aan dat Football Manager 2005 (van Sports Interactive, makers van Championship Manager) eind van het jaar verschijnt voor pc en mac. Hopelijk zal Sega in de toekomst meer mac-games uitbringen (inclusief een Engelse versie van Puyo Puyo Fever). Maar het feit dat ze zoals het er nu naar uit ziet zelf de mac-versie van Football Manager 2005 gaan uitbrengen is in ieder geval een stap vooruit.

Voor het EK is een screensaver te downloaden die met behulp van het internet de uitslagen van het EK zelf invoert.

www.sega-europe.com

[quote:16cc896ef9="S-H-A-R-P"]Voor het EK is een screensaver te downloaden die met behulp van het internet de uitslagen van het EK zelf invoert. www.sega-europe.com[/quote:16cc896ef9] Die screensaver is alleen voor PC geschikt. Niet een Macversie verkrijgbaar. Slecht! Zoiets gelijkwaardigs is er ook in programma-uitvoering (Goalwatcher). Zie hiervoor: [url]www.macosxcocktail.com/download.html[/url]. Ja het klopt, dit is de site van Cocktail, maar er staat ook een EK progje in de downloads :) Niet dat ik het ga gebruiken, ik ben geen voetbalfan :x

Had de screensaver niet gecheckt omdat ik geen Nederlands-elftal fan ben, ben al FC Grunnen fan, maar ben wel blij als Football Manger 2005 gelijk voor pc en mac uit komt hoef ik in ieder geval niet te wachten op de mac-versie.