Football Manager 2005

Ik heb hier FM 2005 liggen, geinstalleerd en werkt perfect, maar de taal is frans, en dat is niet mijn sterkste vak, ook Engels zit er niet standaard in.

Nou hebben mijn windowsvrienden allemaal een crack voor de nederlandse taal, maar die is niet op een mac te instaleren.

Weten jullie mischien hoe ik dit spel met een Nederlandse taal kan krijgen?

Cursus Frans?

je hebt een 'perfecte' vertaal widget in Tiger!!

:lol:

nu even zonder dollen.

Ik zou niet weten waar je die kan vinden.
Wel is het me opgevallen dat bij meerdere spellen, cracks niet te vinden zijn voor mac.
Zoals een no-cd-key!

succes met het vinden ervan

keb hem gehad....engels dus....... helaas ge-deleted

om te vinden ---->> hint richting wired…daar zwerft tie rond.

Ik snap niet wat je bedoelt met > hint richting wired>

Engels moet ook nog wel te doen zijn.
Ik heb het hele internet al afgezocht denk ik, maar nog geen crack weten te vinden.

Ook een engelse crack kan ik niet vinden. Erg jammer , want het schijnt zo'n leuk spel te zijn. Ik weet ook niet precies waar ik op moet zoeken. Je krijgt zoveel hits bij Google als je zoekt op: Football Manager Crack Mac.

Heel jammer dus, heeft iemand anders nog een crack op zijn computer staan?
of zijn er nog andere suggesties.

*kuch* [size=9:faacb6aaad]limewire[/size:faacb6aaad] *kuch*

Waar heb je die CD dan wel gekocht? De versie die ik hier heb getest was in het Engels. Ik heb er wel niet op gelet of ik die in het Frans kon instellen.

wired= zoiets als caracho.....

www.zankasoftware.com

RAAR!!! :moe:

Even een update, ik heb de nederlandse taal gevonden. En ik heb een no-cd crack gehad van iemand.

Als ik die installeer, zou ik het spel zonder cd moeten kunnen spelen.
Maar hij blijft maar vragen om de cd?
Weet iemand wat ik fout doe ? ( ik installeer gewoon de update en plaats hem in de FM map)

Rick

[quote:d1716dfc61="Rick Groenewoud"]Even een update, ik heb de nederlandse taal gevonden. En ik heb een no-cd crack gehad van iemand.

Als ik die installeer, zou ik het spel zonder cd moeten kunnen spelen.
Maar hij blijft maar vragen om de cd?
Weet iemand wat ik fout doe ? ( ik installeer gewoon de update en plaats hem in de FM map)

Rick[/quote:d1716dfc61]
lijkt me niet mogelijk… :stuck_out_tongue:
(originele cd kopen? :wink: )

toast?