-Forced Refresh-

Ik zoek een soort van 'foreced refresh' weet iemand die binnen Explorer, zonder iedere keer de cash weg te gooien? heb de meeste shift en command combo's al geprobeerd. Wellicht zie ik er 1 over het hoofd.

GreetZ

Doet F5 het niet gewoon?

jawel, maar hij refreshed niet de cache

ik werk nu nooit met explorer, maar ik meende dat je dit kon doen in de voorkeuren

Onder windows is F5 gewoon refresh en ctrl+F5 alles opnieuw laden.. Geen idee of dat op de Mac ook zo is, ik weet niet precies hoe je zoiets snel kan testen, maar het is een poging waard misschien? ;]

met shift+refresh zou je een verse pagina van de server moeten krijgen.

[quote:f12b86052c="nankovic"]met shift+refresh zou je een verse pagina van de server moeten krijgen.[/quote:f12b86052c]

nankovic, dank je wel het werk idd. Echter als ik een quicktime filmpje heb gedownload trekt 'ie 'm niet opnieuw van de server af. How come? Iemand een idee? Ik ben een site aan het maken (hopelijk eind Jan. online ) met veel quicktime o.a. m.b.v. dreamweaver. Met name het aanspreken en -sturen van de quicktime film is belangrijk. Daarom wil ik 'm zo vaak van de server halen, iedere keer de cache leeg gooien is ook zo wat… Thanx again.