Formaat wijzigingen wel in automator, niet in voorvertoning

Zoals de titel al zegt: in automator onder het kopje voorvertoning kun je de actie 'vergroot / verklein afbeelding' kiezen. Als je echter in voorvertoning zelf zit is deze optie nergens te vinden. Is dit een foutje of zie ik ergens iets over het hoofd?

Je kan toch Zoom In Zoom Uit kiezen? :?

Dat klopt voor weegave, maar als je een afbeelding even snel bijv. 640x480 voor het web wilt maken, gaat dit niet met voorvertoning, maar wel met automator -> voorvertoning.

Nee volgens mij kan dat niet maar, ben ook een maand of twee in de apple scene :P

Edit: Zijn trouwens genoeg progjes voor

mja... erg onhandig

natuurlijk zijn daar andere programmas voor maar het zou makkelijk zijn als je het even snel vanuit de preview kon doen… toch?

Idd, en het vreemdste vind ik dan nog dat het via automator wel met voorvertoning kan...

[quote:394c91cd23="lowfi"]natuurlijk zijn daar andere programmas voor maar het zou makkelijk zijn als je het even snel vanuit de preview kon doen... toch?[/quote:394c91cd23] Ja, maar zo heeft Voorvertoning wel meer kuren. Draai er maar eens een afbeelding 90 graden mee. Niks mee aan de hand, toch? Open die gedraaide afbeelding dan nu eens in een ander programma …