Formmail

Hallo,

Ik heb een vraag over Formmail.

Ik maak een contact pagina in flash, na het verzenden moet hij naar een ander keyframe gaan waar de invuller wordt bedankt. Dat werkt wel, alleen komt er tussen het verzenden en de bedank keyframe een success melding van formmail dat het versturen is gelukt met de gegevens die de verstuurder heeft ingevuld. Dit is te omzeilen door een redirect pagina te maken maar dat wil ik niet, ik wil naar mijn ander keyframe zonder tussenkomst van de success melding.

Wie kan mij helpen?

bvd

Theo

flash MX2004 pro
formmail_compat-3.12c1

ik heb geen ervaring met het formmail,

maar kan je het succes frame niet aanpassen naar een bedank frame?

Welke code staat er op de verzend knop ? Laat deze dan naar de juiste keyframe gaan ipv de "succes" frame

Hallo allebei,

Er is geen success-frame, de success pagina wordt gegenereerd door “Formmail” en niet door flash, ik kan echter in formmail de success_page niet uitschakelen (weet nie hoe) je kan de success_page omzeilen door een redirect naar een html pagina “(@redirect =(bedankt.html)” of iets dergelijks maar dan zit ik weer in een html file en dat wil ik niet.

Is het mogelijk om in Formmail na verzending geen success_page te genereren?

bedankt,

gr Theo

mhmm denk dat er weinig forumleden zijn die exact hetzelfde form gebruiken. ik zou het bij de makers proberen als ik jou was.

En anders heeft iemand hier misschien een tip voor je voor een ander handiger mail form.

HS-L

Hoi,

Het is een redelijk algemeen gebruikt cgi script maar als er een andere formscript is dat wel werkt zonder success_page vind ik het ook prima.

Bedankt,

Theo

Is de combinatie van flash en php een oplossing?

Hoi,