Fortis Bank Internetbankieren

Zijn er hier gebruikers, die mij kunnen vertellen of het mogelijk is direct vanuit de browser, of op een andere manier een overzicht uit te printen van een kompleet overzicht van bijv. het laatste jaar? Dit lijkt mij iets wat toch minimaal op een eenvoudige manier moet kunnen.

bij ABN kan je al je mutaties als een txt bestand downloaden, nier direct vanuit de broser. moet bij Fortis ook wel kunnen.

Bij fortis krijg ik het al niet voor elkaar om verder dan een bepaalde periode te kijken. Laat staan dat ik het voor elkaar zou krijgen om dan het hele jaar te printen.

Mijn moeder doet fortis internetbankieren en via firefox lukt het perfect ;)

Het gaat er ook niet over of Fortis het wel of niet doet. Het gaat erom of je een jaaroverzicht via elektronisch bankieren kunt printen want daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar.

Voor zover ik weet, gaat dit niet. Ik heb ook al zitten zoeken maar vind geen mogelijkheid om een jaaroverzicht te printen, wellicht idd omdat je slechts een bepaalde periode kan terugkijken.

Bij mij is dat ook zo.

ga naar extra functies... daar zal je een print afschrift menuutje.. datum van en tot invullen en je hebt wat je nodig hebt niet..??...

sorry voor me late reactie…