Om praktijkervaring op te doen, voor het plaatsen van een forum en het werken ermee (met behulp van phpBB - php - Mysql). Heb ik op het volgende domein www.webdreamer.nl een forum geplaatst. Ik zou graag willen weten van de mensen die gelegenheid hebben, of het goed werkt. En of er eventueel nog een catagorie of een forumnaam bij geplaatst moet worden....
dat is ook dezelfde als je nu hier gebruikt kan verder weinig mis aan zijn als je er nog niet veel aan gesleuteld hebt..
Ziet er goed uit,nu nog posts erop en ik kan weer een heleboel leren.
Ik sluit me bij Ismisch aan, ziet er gewoon goed uit; maar dat vind ik sowieso bij phpBB forums. Hopelijk wordt het snel drukker daar!
Of er een categorie of forumnaam bijgeplaatst kan worden ligt aan jezelf. Wat wil je voor disussies hebben over welke onderwerpen? Waar ik wel voor wil waarschuwen is niet direct teveel forums te maken. Dat kan overweldigend overkomen op gebruikers. Begin klein en voeg toe als je een duidelijke tendens ziet ontstaan. Anders heb je de kans dat mensen afhaken, niet gaan posten omdat er toch niets gebeurt on dat specifieke forum...
Ik vind dit forum nu echt teveel rubrieken hebben.