foto formaat aanpassen

Ik heb ooit eens ergens een programma gezien waar je een foto op een icoontje kon slepen en het formaat van de foto direct werd aangepast. Ik heb echt geen idee hoe het heet of waar ik het gezien heb.

Komt het iemand bekend voor??

Alternatief wat is de makkelijkste en snelste manier om veel foto’s aan te passen?

Photoshop en dan via file / automate... (heb een engelstalige versie) :lol:

Lucas Raggers geeft zoiets gratis weg en een Perfect programma. zal de link zo plaatsen voor je of anders zoeken naar Lucas Link stat in zijn onderschrift

freePhotoConverter2

trouwens ook te krijgen op www.versiontracker.com.

Die Raggers die raggen de hoogwaardige plaatjes als de bliksem naar tumbnails toe.

HIER TE DOWNEN

Probeer Foto trimmer eens Zeer simple en gemakkelijk stel zelf je formaat in en maar foto's naar toe slepen.

En wat dacht je van Graphic Converter? Die kan ook standaard handelingen uitvoeren als je een hotfolder aanmaakt en daarin je fotootjes sleept!

iphoto

[quote:fc92a3a771="Urbin"]Lucas Raggers geeft zoiets gratis weg en een Perfect programma. zal de link zo plaatsen voor je of anders zoeken naar Lucas Link stat in zijn onderschrift

freePhotoConverter2

trouwens ook te krijgen op www.versiontracker.com.

Die Raggers die raggen de hoogwaardige plaatjes als de bliksem naar tumbnails toe.

HIER TE DOWNEN[/quote:fc92a3a771]
En zo is het!