Mijn macbook pro welke ik niet zo vaak gebruik geeft een melding bij foto’s geen internet verbinding te hebben, mijn internet is gewoon aangesloten en werkt.
Ook heeft hij de foto’s maar tot 2018 gesynchroniseerd met iCloud.
Op iCloud, op mijn mac air, iPad, en iPhone zie ik iets van 41000 foto en 2600 films
Op mijn mac pro zie ik er maar 21000 en 1900 films.
Ik heb mijn netwerk instellingen hersteld.
Ik heb niet zo veel verstand van instellingen enz.
Wel zijn er een aantal vreemde zaken welke met elkaar te maken zouden kunnen hebben.
<p class="cite">abbenhui op 31 augustus 2019 om 16:58</p>
Het lijkt me dat je moet gaan beginnen met kijken waarom je geen verbinding met iCloud kunt maken. Fout password?
Het lijkt me dat je moet gaan beginnen met kijken waarom je geen verbinding met iCloud kunt maken. Fout password?
Ik had gelezen dat ik op al mijn apparaten uit moest loggen en dan weer inloggen dat heb ik gedaan dat lukt ook mijn documenten agenda enz werken prima, ook als ik een gedeelde foto heb komt deze gewoon in foto's bv als ik op mijn telefoon een printscreen maak zie ik deze op deze computer in foto staan,
Hallo Allemaal dank voor jullie hulp, ben er een hele dag mee bezig geweest van alles gedaan weet nu niet wat maar ineens begon foto’s te laden en is nu helemaal bij gewerkt.