foto met dikte van ipod (B&W, kleur) - gezocht

Hey,

Ik heb al even gezocht maar ik kon die foto niet meer vinden :?

Kan er iemand een foto tonen waar de dikte van de iPod 4G (B&W) vergeleken wordt met de nieuwe met kleurenscherm? Bedankt!

Mvg,
Den Dries

Ik kan je wel vertellen dat de oude 18mm dik is en de nieuwe 16mm.

[quote:73ae915184="DriesDG"]Kan er iemand een foto tonen waar de dikte van de iPod 4G (B&W) vergeleken wordt met de nieuwe met kleurenscherm?[/quote:73ae915184] De dikte hangt bij alle modellen af van de hoeveelheid GB... niet van het type.

Dit waren tot voor kort de maten:

iPod 20 GB: 1,4 cm
iPod Photo 30 GB: 1,6 cm
iPod Photo 40 GB: 1,9 cm
iPod Photo 60 GB: 1,9 cm

En dit zijn de nieuwe maten:

iPod 20 GB: 1,6 cm
iPod 60 GB: 1,9
iPod U2: 1,4 cm

Het kleurenscherm is dikker dan het zwart wit scherm. Zelfs zo dit dat het een "gat" in het moederboard zit om een deel van het scherm er in te kunnen krijgen! Echt een staaltje uber techniek om dat in die 1,6 cm te passen!

Ik kan je ook wel een kiekje van de binnenkant maken als je daar interesse in hebt.

Nee, dank je :D

Dat je iPod niet beschadigt raakt lol. Is een iPod met kleurenscherm niet wat te dik?

Nou ja 1,6 of 1,9 cm :wink: :lol:

[quote:db6c452832="DriesDG"]Dat je iPod niet beschadigt raakt lol. Is een iPod met kleurenscherm niet wat te dik?[/quote:db6c452832] Tja, dik of dikker... je went er aan. ( overigens... het gaat om maximaal 5 mm... )

Ik had een 10 GB iPod, die heeft mijn broer nu. Nu heb ik een 40 GB iPod Photo, en die is een stuk dikker dan die 10 GB iPod. Het leuke is dat ik het dus alleen maar besef als ik hem naast mijn broers iPod leg… de rest van het jaar valt het me echt niet op…

ach ik zat dus ook te twijfelen om een 20 gb photo te nemen of die 6 gb mini. Maar vondt dat er tussen deze modellen een wezenlijk groot verschil zat en ik dacht dat ik die 20 gb niett nodig heb. Kheb namelijk de 30 gb wel en die vindt ik iets te groot. Moet voor mij namelijk wel in mijn broekzak passen.