Foto wordt opgedeeld in vlakken

Ill CS2 Als ik een photoshop beeld imp. wordt nadat ik bewaat heb het bestand in delen gehakt. In vorige versies kon je dit inderdaad instellen om de postscript belichter een handje te helpen met rekenen, ik kan dit nu terug vinden. Tenminste ik neem aan dat dit het probleem zal zijn

Wie O wie

MacFloo probeer je vraag nog eens in begrijpelijk nederlands te formuleren. Wat is het probleem? Wat lukt wel of juist niet?

Ik was waarschijnlijk zeer frustie toen ik dit typte, ik moet zegge nik snap het zelf ook niet.

Nieuwe poging:

In illustrator CS2 ben ik een poster aan het produceren( zitten veel illustrator functies in, vandaar)(laag1)dit is verder allemaal geen probleem. Photoshop beeld erachter op een aparte laag(laag 2).
Op laag 1 wordt transparantie gemaakt tenopzichte van de foto. KLAAR, alles lijkt goed.
Als ik het bestand bewaart heb en weer open zie ik dat de foto is opgedeeld in vlakken(gesplitst).

Ik kan hier de oorzaak niet van terugvinden, waarom dit gebeurt.

In de oudere versies van illustrator kwam dit, of kon je dit zo instellen door de postscript opties op bijv. 2400 dpi te zetten om de RIP zijn rekenwerk te verlichten. Dit kan ik nu niet meer terugvinden.

Dus de vraag was of iemand anders dit al heeft meegemaakt of bekend voorkwam.

Ik hoop dat dit duidelijker is.