fotoboek levertijd?

hallo beste mede applelaars

even een vraagje betreffende iphoto

ik heb een fotoboek gemaakt via iPhoto ik kan alleen nergens vinden wat de lever tijd is heeft iemand hier ervaring mee?

thnx

Zie de eerste post van http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=54950 : 7 - 10 dagen.

tegek wat een top topic!!!!!!

voor iederen die er iets meer over wil weten ga er heen

en Yaris bedankt

:apple:

weet iemand waar de fotoboeken vandaan komen nederland ?? ierland??

ik denk UK aangezien ik net een mailtje moest sturen vanwegen de late bezorging naar iphotouk@euro.apple.com

HOE LANG HEB JE MOETEN WACHTEN ,

nou het is de 21ste verstuurd maar heb het nu nog steeds niet en volgens mij zijn dan de 10 dagen wel om

hi hi ik zie net 7 tot 10 werk dagen!!! :sealed: :innocent:

worden deze fotoboeken met de gewone post geleverd of per koerier ?

het is niet helemaal je antwoord maar toch check: http://www.apple.com/support/iphoto/customerservice/ bdw ik heb mijn boek nog steeds niet en er zijn nu 11 WERKDAGEN voorbij. nog al kut aan gezien het een verjaardags kado is voor vrijdag. nou ik zal het laten weten als ik meer weet.

groet

die van mij is ook al 10 dagen onderweg dit ben ik toch niet gewoon van apple.

Volgens mij komen die boekjes van siberie of zo.

Waarom nou weer zo'n negatieve opmerking? Iedereen weet dat het shop-hoofdkwartier in Ierland zit. Het is gewoon druk in deze cadeaumaand en dan kun je een tragere levering verwachten. Twee bestellingen van mij (boek en kalender) eerder dit jaar waren steeds ruim binnen de termijn van 10 werkdagen in huis. Maar ze zeggen toch dat je moet bellen als je de bestelling niet binnen twee weken hebt? Trek aan de bel dan weet je ook wat er aan de hand is.

ze zeggen dat je pas mag bellen na 13 werkdagen , trouwens ik wist niet dat ze uit ierland kwamen had enkel een vermoeden

beste gijs

weet jij waar ik het nummer kan vinden? en weet iemand of het het met de tnt post (ptt) komt of een courier? en of als je niet thuis bent en ze zijn langs geweest of ze dat laten weten?

thanx

nou even een update over mijn bezorgorging

ik heb mijn foto boek verzonden op 18 nov en op de 21 vertruurd. het duurt 7 tot 10 WERK dagen

net langs gegaan bij mijn plaatselijke postkantoor om te checken of het daar toevallig lag (neen)
de man daar zei dat als het in nederland is het max 3 dagen duurt voor het bij je thuis is.

kort om apple heeft (waarschijnlijk) zijn werk op tijd gedaan (leve :apple: ) alleen schijnt het in nederland een puin hoop te zijn sinds tpg TNT is geworden. en kan niemand mijn pakje traceren

rest me alleen nog gedult en de hoop!!! maar dat gaat ook niet lukken aan gezien het pakje morgen mee moest naar Argentinie

wat jullie hier mee moeten is mij ook een raadsel maar ik dacht ach kan ik teminsen bij iemand mijn EI kwijt

groetjes

:innocent:

Update ,

nog altijd geen fotoboek ontvangen heb al gemaild en ze gaan het onderzoeken.

ik heb hem ook nog niet. ik heb van tnt gehoord dat je om het pakket nummer moet vragen of stripjes code dan kan tnt het pas achter halen. en het slechte is dat e apple alleen kan mailen en daar gaan dan weer 48 uur over heen voor je een antwoord hebt. erg fijn alle maal

laat even weten als jij het hebt gelregen!!!

er zal wel niets van komen ; die van mij is verzonden op 27/11/06 :(

Ik vraag me af leveren ze dit met de gewone post of iets als dhl tnt ???

[quote:f19993a5e4="reno1"]nou even een update over mijn bezorgorging

ik heb mijn foto boek verzonden op 18 nov en op de 21 vertruurd. het duurt 7 tot 10 WERK dagen

net langs gegaan bij mijn plaatselijke postkantoor om te checken of het daar toevallig lag (neen)
de man daar zei dat als het in nederland is het max 3 dagen duurt voor het bij je thuis is.

kort om apple heeft (waarschijnlijk) zijn werk op tijd gedaan (leve :apple: ) alleen schijnt het in nederland een puin hoop te zijn sinds tpg TNT is geworden. en kan niemand mijn pakje traceren

rest me alleen nog gedult en de hoop!!! maar dat gaat ook niet lukken aan gezien het pakje morgen mee moest naar Argentinie[/quote:f19993a5e4]

Ik kan het niet laten; gast, waar heb jij leren schrijven? Ik heb een tolk moeten inhuren om jouw slecht nederlands te vertalen. Afgezien van de grote hoeveelheid typefoutjes, mist er de nodige punctuatie, missen er vaak werkwoorden, staan werkwoorden soms in de verkeerde tijd en staan zinsdelen in de verkeerde volgorde.

Maar weer ontopic. De 7 tot 10 werkdagen is een streven. We leven echter in December en dat is de welbekende “drukste” maand van het jaar. Ik heb even geteld, en ze zijn inderdaad nu 10 werkdagen te laat. Niet zo netjes. Ik denk echter niet dat je TNT de schuld moet geven, maar de vele kerstkaarten, kerstpakketten e.d. die in deze maand verstuurd zijn. TNT en TPG zijn namelijk al een paar jaar 1 bedrijf.

Ik zou inderdaad gewoon even Apple mailen en je ontevredenheid uitspreken. Je had het fotoboekje immers graag mee naar Argentinie genomen. Als je in ‘correcte’ taal (zie boven) een goed gefundeerde klaagbrief opstelt is er een grote kans dat je geld terug krijgt, korting o.i.d. Het is helemaal niet raar om dat te eisen aangezien zij 7-10 werkdagen beloven. Je bent immers de dupe geworden omdat je het boekje niet mee kan nemen/mee kon nemen.

[quote:8edeb35bd9="Highlander"]er zal wel niets van komen ; die van mij is verzonden op 27/11/06 :(

Ik vraag me af leveren ze dit met de gewone post of iets als dhl tnt ???[/quote:8edeb35bd9]

't Gaat met de normale post mee. Tenzij je een hoop boekjes hebt besteld, dan wordt het pakketje te groot voor de normale post en wordt het door de NPD bezorgd. Vaak omdat het geen kerstzegel heeft wordt het met minder “prioriteit” behandeld. Kerstkaarten e.d. worden met prioriteit behandeld momenteel. Heel jammerlijk en stom van Apple dat ze er niet voor waarschuwen, je hebt nu namelijk grond om een goede klacht in te dienen.