2 weken geleden ben ik met 30 man op reis geweest. Nou heeft iedereen natuurlijk foto’s gemaakt en is mij gevraagd om hier een DVD’tje van te maken.
Echter is het punt dat men deze foto’s op www.kodakgallery.com heeft geupload, en dit geen mogelijkheid bied om de foto’s hier gemakkelijk af te halen.
Mijn vraag is dus, is er een mogelijkheid om de foto’s hier snel en gemakkelijk af te halen zonder iedere individuele foto op te slaan. Het gaat om een paar honderd foto’s dus dit zou me een paar uur gaan kosten.
Even voor de zorgvuldigheid, het gaat hier om foto’s waar geen copyright op berust, ik heb toestemming van de creatieve eigenaren om ze te downloaden.
Sitesucker is een programma wat de hele site (of een gedeelte) download, maar
dan nog moet je de foto's even losplukken. Van wat ik weet is het 't handigst om
dit toch even van de site af te plukken (drag 'n drop naar je buraublad?).
Mahja… wie ben ik Misschien dat iemand nog een beter programma weet?
Voor diegene die me verder willen helpen kan ik een PM sturen met login naam en wachtwoord, maar die hang ik liever niet aan de grote klok om begrijpelijke redenen.
Hartstikke bedankt voor de snelle reacties iedereen.
Ik heb inderdaad al gezegd dat ze beter alles op een ftp hadden kunnen zetten, maar het zijn voor 99% PC gebruikers, en die zijn nou eenmaal gehecht aan onhandige dingen als kodakgallery.
Niet bepaald logisch nee.
[url]http://www.kodakgallery.com/PhotoView.jsp?collid=655252106109.274129406109.1177515871155&photoid=574129406109&folderid=0&[/url]
Dit is een voorbeeld