Heel veel kleiner! In de plaats van één foto uit je digitale camera op origineel formaat passen honderden foto's op je iPod nano in het formaat van het nano-schermpje.
Maar om nog even ontopic te komen:
Het is wel uiterst dubieus dat de nano een foto functie heeft, en dat daar met die AV connection kit niets mee te beginnen valt.
Overigens kan ik wel instellen (in iTunes… beetje vreemd vind ik dat ook alweer) dat de foto’s ook op ware grootte op de iPod worden opgeslagen. Werkt het dan nog niet?
Marius
[quote:e7396066e3="DarkRaverNL"]Het ging niet om het wel of niet werken, het ging of het wel of niet kan, en volgens die apple site kan het wel, mischien moeten sommige mensen wat beter lezen hier...[/quote:e7396066e3]
[quote:e7396066e3=“Buzz_D”]Foto slideshows op de tv kunnen dus inderdaad niet met de nano, en dat had je uit de documentatie van je nano ook kunnen afleiden. Daar doet zo’n kabel verder niets aan.[/quote:e7396066e3]
I rest my case!
[quote:31f64b1819="Zakske"][quote:31f64b1819="DarkRaverNL"]Het ging niet om het wel of niet werken, het ging of het wel of niet kan, en volgens die apple site kan het wel, mischien moeten sommige mensen wat beter lezen hier...[/quote:31f64b1819]
[quote:31f64b1819=“Buzz_D”]Foto slideshows op de tv kunnen dus inderdaad niet met de nano, en dat had je uit de documentatie van je nano ook kunnen afleiden. Daar doet zo’n kabel verder niets aan.[/quote:31f64b1819]
I rest my case! [/quote:31f64b1819]
volges mij snapje het nog niet he, ik heb het over het forum lezen, niet over de handleiding of de site…
Maar als je iets over je iPod wilt weten, is de handleiding een stuk betrouwbaarder...
[quote:096618b546="unSOUND"]Maar als je iets over je iPod wilt weten, is de handleiding een stuk betrouwbaarder...[/quote:096618b546]
True, maar je leest toch niet elke keer de handleiding door van je ipod om te kijken of iets compitabel is, dat doe je bij het product dat je koopt, daar hoort te staan waarmee het wel en niet compitabel is, oke in dit geval een beetje vaag, dan kijk je in je ipod boekje…
Meestal kijk ik op de Apple site ja, maar dan moet je dus wel de tijd nemen om ten eerste de kleine letters goed te lezen, en ten tweede moet je dan wel goed beseffen wat Apple bedoeld... Apple bedoeld met de iPod met kleurenscherm bijvoorbeeld niet de nano.... als je dat niet weet kom je dus al in de problemen, zoals je nu ziet...
Wat dus ook nog meespeelt in de verwarring is dat al die acessoires die in dat A/V pakket zitten prima op de iPod nano zijn aan te sluiten: Universal dock met remote, USB-poweradapter, USB-dockconnectorkabel. En dan die A/V-kabel. En zelfs die A/V kabel kan je dus prima op je iPod nano aansluiten, en de rode en witte connector op je stereo of speakers.
Vandaar dat Apple stelt: geschikt voor iPod nano.
Je kan alleen niet verwachten dat er een signaal uit het gele videostekkertje komt.
Ja dat is allemaal oke, maar wij leken nemen aan dat ze met kleurenschermen ook de ipod nano bedoelen...
Met "wij leken" bedoel je dan mensen die niet de moeite nemen om de kleine letters te lezen ? Als je even kijkt welke iconen Apple gebruikt om de types aan te geven, zie je vrij snel dat er naast de "iPod met kleuren display" ook de nano apart genoemd wordt... dus kun je daar al aan concluderen dat die 2 niet hetzelfde zijn...
[img:5641498564]http://unsound.kicks-ass.org/Plaatjes/ipod_s.jpg[/img:5641498564]
Heb daarnet de iPod Nano (nieuwe generatie) gekocht, samen met die kit.
Dus ik ging het proberen op de tv, maar geen beeld… En dat terwijl ik uitgebreid met de verkoopster heb staan praten over of de vloeiende overgangen (uit Front Row) ook mogelijk waren voor op de tv. Ze raadde dit pakket (99 euro) aan omdat er dan ook al de a/v kabels bijzaten, zodat je je foto’s op tv kon bekijken. Dat je de foto’s op de tv kon laten zien met de iPod Nano stond buiten kijf.
Denken jullie dat er nog een software update komt, of dat de mogelijkheid om je foto’s op de tv te laten tonen via je iPod Nano niet mogelijk is?
Want anders breng ik het maar terug naar de winkel…
Terugbrengen. De iPod nano heeft waarschijnlijk niet eens de video-uit hardware, dus dan is het met een software-update ook niet mogelijk.
Tenzij je de nano, dock en kabels denkt te gaan gebruiken voor het aansluiten van je nano op het stopcontact en je stereo voor het afspelen van muziek natuurlijk. Daarvoor werkt het namelijk prima.