Fotos printshop zijn te klein afgedrukt

Ik heb diverse foto’s in on one’s perfect resize vergroot.

Dit was oa van de meeste foto’s 2 of 4 stuks in A3 29,7x42 met een 0,5 cm overlap.

Tot mijn stomme verbazing zijn de prints op het A3 papier niet hoger dan gemiddeld 33 cm ipv de 41 cm die ze normaal gesproken waren.

Nu ga ik wel terug naar de printshop en vragen wat niet nu mis is gegaan
Ik heb nota bene een aantal van de mislukte prints een paar weken eerder ook laten printen en die waren wel goed in hoogte nl 41 cm dus wat er nu mis is gegaan ik weet het niet.

Om nu te voorkomen dat ik mogelijk iets fouts heb gedaan hoor ik graag van jullie of ik mogelijk iets fout heb gedaan.

OO PF is dusdanig goed dat het daar mi niet aan kan liggen.

Eigenlijk maakt het geen barst uit op welk formaat je die foto’s aanlevert, anders dan dat het kwalitatief kan schelen.

Als jij vraagt om A3-printen, moet je A3 printen krijgen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat je basismateriaal hebt aangeleverd in de verkeerde verhouding.
Dus wel 29,7 breed, maar niet 42 hoog.

Ik heb diverse malen mijn bestanden bekeken en heb daar een enkele keer wel gezien dat ik het fout het aangeleverd qua maten die je zelf al aanhaalt.

Evenzeer klopt de rest wel dus waarom eea nu verkeerd is blijft tot op heden een mysterie.

Nou ja ik ga nu alles nog een keer nalopen en naar een andere print shop en zie dan wel wat het resultaat is.

Bedankt in ieder geval voor je reactie het is gewaardeerd.