Foto's van IPhone 4 naar IPhone 4S

Hoe krijg ik mijn foto,s van mn 4 naar mn 4S , ik zie het nergens op mn Iphone en ook niet in Itunes als ik hem er aan hang …?

Thx

Gebruik de Photo transfer app.

Thx ,

Maar is dit de enigste manier , er moet toch ook een standaard manier zijn om foto’s van de ene IPhone naar de andere Iphone over te zetten …?

met bump

Dropbox is ook een goede mogelijkheid

Gewoon via iPhoto of Aperture? Moet je natuurlijk wel even aangeven dat je foto’s wil syncen in iTunes. Of is dat juist het probleem?

Photostream.

backup van de iphone 4 op de 4s inladen. Dan heb je ook alle andere gegevens van je oude iphone.

Dat had ik gedaan maar de foto,s werden niet overgezet…

Foto’s en muziek moeten met iTunes overgezet worden, alle andere gegevens zoals berichten, contacten, etc. gaan via de (icloud) back-up.

Met iTunes kan je alle foto’s die je wil weer in je iPhone zetten. Importeer met fotolader of iPhoto alle foto’s van de oude iPhone en synchroniseer deze via iTunes weer met de nieuwe iPhone.

Wil je ze perse in de filmrol (ipv onder mapje gebeurtenissen) hebben staan en staan de foto’s al in fotostream:
Selecteer dan je de foto’s via fotostream: klik op wijzig -> selecteer de foto’s -> Deel -> Bewaar in filmrol

iCloud backup is niet volledig. Lokale backup wel. Zie settings in iTunes. Wellicht dat je hiermee wel je foto’s over krijgt. Welkom in de Apple hel van iTunes, iCloud en iPhone.

> Welkom in de Apple hel van iTunes, iCloud en iPhone

Bedankt …:smiley: , tis inderdaad niet het beste van Apple dat Itunes , het moet toch mogelijk zijn voor zo’n bedrijf om iets minder omslachtig te verzinnen .

iTunes is een prachtig programma !

iTunes was en mooi programma. De Mac OS 9 en vroege OS X edities niet zo, maar rond Panther (iTunes 4 geloof ik) was het wel een goede jukebox. Sinds versie 7 zo’n beetje is dat heel snel vervaagd en nu hebben we dit hopeloze stuk wanhoop.

met het programma iTools. Je iPhone aan de pc hangen je foto’s er vanaf halen en terug zetten op de 4s