Om de een of andere werkt fotostream niet meer op mn Iphone 4 s..het wel ingeschakeld in mn instellingen ..maar ze worden niet meer gepusht naar mn macbook pro waar het ook staat ingeschakeld.Het heeft altijd gewerkt.Ik heb fotostream gereset omdat ik foto's wilde verwijderen van mn macbook.dat is wel gelukt overigens..Iemand een oplossing?
Heb je een WIFI verbinding op je iPhone?
Ik heb 3G van KPN en dat werkte altijd prima :-)
Zoals Jeroen al zegt werkt de Fotostream, inderdaad, alleen via WIFI. Maakt niet uit of je wel of geen internetbundel hebt.
Zodra je thuis (of ergens anders) op je WIFI zit synchroniseert hij alle foto's.
Onmogelijk:
[quote]
Maak een foto met je iOS-apparaat of importeer een foto vanaf je digitale camera naar je computer. iCloud pusht automatisch een kopie van die foto via een beschikbare Wi-Fi- of Ethernet-verbinding naar de app Foto's op je iOS-apparaten, iPhoto of Aperture op je Mac en de fotobibliotheek op je pc. Je kunt je Fotostream-album zelfs op je Apple TV bekijken. Je kunt je foto's dus wanneer je maar wilt aan anderen laten zien, welk apparaat je op dat moment ook gebruikt.
[/quote]
Ethernet protocol staat bij mij te boek als LAN, naar mijn weten ondersteunen providers geen IEEE 802.3 protocol. Maar laten we daar maar niet over gaan discussiƫren.
Moet je vanavond thuis maar proberen als je op je WIFI komt, dan zal hij alles synchroniseren.
Succes
[url=http://www.apple.com/nl/icloud/features/photo-stream.html]Bron[/url], heb het niet zelf verzonnen...
iPhone 4S schrijf je volgens ? zo:
[img]/uploads/community/52df366d63235d9b6b2dd7ee581f13f2ef56470d_0.png[/img]
Wat betreft je Photostream moet dat inderdaad over WiFi. Over 3G heeft het bij mij nooit gewerkt (VF/T-Mobile) Alleen in de beta fase meen ik, al weet ik dat niet eens zeker. Omdat je vrij vaak WiFi hebt is dat in mijn beleving niet eens zo irritant (thuis, werk/school, vrienden etc).
Met ethernet, bedoelen ze vaste bekabeling van je router naar je MacBook of iMac....