Fotostream naar "verkeerde" apparaat

Korte situatieschets:
Als eerste kwam er een ipad voor mijn vriendin, deze aan mijn imac gehangen en apple-id aangemaakt.
Vervolgens itunes op haar pc geinstaleerd en op zich nog geen probleem.
Toen kwam er een 2e ipad bij, voor mijzelf, ik had al een apple-id voor mijn iphone en imac.
Op de een of andere manier krijg ik ook alle foto's die zij maakt in mijn fotostream, krijg het niet voor elkaar dit op te lossen.

Wat ook het geval is, als ik met haar account inlog, en haar profielfoto verander dan komt die foto opeens bij berichten van mij te staan die ik via what's app verstuur!!

Wat kan er verkeerd zijn, er loopt duidelijk iets door elkaar heen, maar ieder zit toch via eigen apple-id (en volgens mij dan dus ook met eigen apparaten) in de cloud....
Ik weet dat het erg warrig overkomt, maar dat is het ook :-)

Iemand ook zoiets aan de hand gehad, en hoe is dat evt opgelost?

(momenteel in huis 2xiphone4, 2xipad2 en imac)

Verplaatst naar juiste sub-forum

Je zou voor de grap eens een apart apple ID aan moeten maken voor je vriendin of jezelf. Je verliest weliswaar niet je apps, deze kun je opnieuw installeren door met haar/jouw account in te loggen en ze één voor één opnieuw te installeren.

Test het eerst even uit zou ik zeggen!

Je What's App verhaal snap ik niet precies. Het is nou eenmaal zo dat als je een afbeelding wilt zien in What's App je de foto download. En gezien je alle foto's die je in je camera album hebt automatisch upload naar je photostream, zou het zomaar kunnen dat de foto's die jij of je vriendin via What's App binnen krijgt op je ipad in je photostream komen.

Sorry dat mijn zinsopbouw niet helemaal soepel in elkaar zit - het is nogal laat. Slaap lekker! Succes. :smile: