Wel ja in die map staan nog bestanden, maar basesystem.pkg is nergens te vinden...
Op die site die jeepee heeft gepost staat dat ik die nodig heb.
Maar ik vraag me af hoe die is verdwenen... Ik wijzig nooit iets in die mappen en ik ben de enige gebruiker van de iBook...
Ik heb een Intel, dus lijkt me niet te werken, bovendien weet ik niet welke info erin staat en dus daardoor bij jou niet zou werken. Staat het bestand niet op de InstallatieCD/DVD en kun je die er met [url=http://www.macupdate.com/info.php/id/6812]Pacifist[/url] uitvissen... :D
Goed idee! Ik zal dit weekend als ik thuis ben eens kijken, want ik zit nu op kot en heb de DVD thuis liggen.
Waarvoor is permissies herstellen zoal allemaal goed eigenlijk?
Beste vrienden, het basesystem.pkg stond inderdaad op mijn installatiedvd. Het werkt nu weer, hartelijk bedankt.
Nog 1 ding: Is het nu aan te raden de combo update opnieuw te draaien? Aangezien ik het pkg.bestand gewoon van de dvd naar de receipts map heb gekopieerd, is het misschien wat verouderd. (iBook is anderhalf jaar oud)
Geen idee, maar kwaad kan het niet. :D Koppel altijd externe apparatuur af tijdens een update en sluit alle programma's, zo voorkom je veel problemen. Enne, ik maak altijd een kloon van tevoren. Je weet namelijk maar nooit. :D Succes. :D