fout in installatie office 2011

Geachte leden,

Ik heb zojuist office 2011 geinstalleerd , alles liep vlekkeloos, bij het opstarten van outlook, moest ik de product code invoeren, dit ging ook goed .
ik kreeg gelijk een mededeling dat er een update was, heb deze gedownload en wederom geinstalleerd, bij het opstarten van outlook, kreeg een mededeling dat ik een upgrade moest aanschaffen, ik voerde mijn product in en zie daar ik krijg telkens een melding foute product code.
FIJN SPUL OFFICE 2011, heb 139 euro betaald en op al mijn mac's werkt het niet, ben er echt dood ziek van .

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

gr peter

Ik zou Neo Office gebruiken. Is gratis en goed.
Heb zelf soortelijke ervaringen met MS Office.
Updates die hij automatisch binnen haalde maar vervolgens niet kon installeren.
Word en die andere troep dat alleen met "forceer stop" kan worden afgesloten.
Weg ermee!

Welke versie heb je aangekocht?

ik heb de office mac 2011 voor thuis gebruik en studenten voor 3 gebruikers,
dacht drie gebruikers is fijn, kan niet eens op een mac draaiende krijgen, wat een troep, van microsoft.

In jou versie zit geen outlook... Je ziet alleen je icoon.

Waarom gelijk over troep van Microsoft beginnen. Ik snap je verwarring mbt outlook maar als je kijkt naar de doos of site van Microsoft zie je welke programma's voor welke prijs verkocht worden

Ik zat er aan te denken om het te kopen, maar eerst ff proberen natuurlijk, dus even gedownload via andere wegen. Nou, het is echt pure crap, alleen maar vastlopen. Outlook wilde niks importeren en dergelijke. Maar krijg die "zooi" er maar weer eens af. Uninstaller zit er niet bij. Het is echt niet een "apple fanboy" reactie, als software goed is, dan is het goed, en maakt het me niet uit wie het gemaakt heeft, maar dit is weer een stereotype microsoft product. Jammer.

Ik ben het met je eens dat microsoft voor mij persoonlijk het steeds net niet is qua gebruikersgemak, maar voor privé doeleinden (voorbeeld: briefje in word typen) prima te gebruiken

Da's in mijn geval niet waar.
Ik moest na dat briefje typen forcequiten (altijd)
En die update die hij maar bleef binnenhalen en niet kon installeren.
Heb uren lopen googlen om uiteindelijk iets via teksteditor in de code te veranderen (je leest het goed) om vervolgens handmatig die update te installeren. Bleek een (zeer) veel voorkomend probleem. En daarna nog steeds forceer stop nodig. (heb het over office 2008 overigens)
Ik vind het rommel omdat het rommel is gebleken voor mij.

Jeroen,

Je hebt helemaal gelijk, in de versie die ik heb gekocht zit geen outlook, dit is echt K , dacht dat het erbij zat,
nou ja eending weet ik nu wat er aan de hand is, komt er op neer dat ik nog eens 100 euro moet besteden om met outlook te kunnen werken, weet niet of ik dat gaat doen,

thx in ieder geval voor je hulp

gr peter

Misschien heel dom van mij, maar waarom geen Thunderbird gebruiken? Vond ik vroeger prima werken op mijn Windows pc maar sinds ik al 6 jaar over ben op mac, gebruik ik het standaard programma.

@Garenor: dat ligt niet aan Microsoft, maar aan je download die je waarschijnlijk via een torrentsite of nieuwsgroep hebt gedownload. Conclusie: het ligt aan jouw.

[quote]
Uninstaller zit er niet bij.
[/quote]

Zit er wel bij als je de echte versie koopt, dus lijkt me niet op z'n plaats om hierover op M$ te klagen. En die vastlopers kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar misschien komt dat ook doordat het een illegale versie betreft.

Aye, hoewel Office 2008 en 2011 prima producten zijn zullen er altijd dingen zijn die te wensen overlaten. Maar de programma's lopen over het algemeen goed en zijn voorzien van uninstallers. Niets mis mee dus.

Beetje jammer voor de topic starter dat Outlook niet bij zijn pakket zit inderdaad, maar wellicht is het eerder genoemde Thunderbird een alternatief voor Outlook. Voor mij persoonlijk zijn Word, Excel en Powerpoint de belangrijkste in het gebruik samen met anderen.

[quote=pcsw url=http://www.onemorething.nl/community/topic/fout-in-installatie-office-2011#post-2101668 time=1290108030]
FIJN SPUL OFFICE 2011, heb 139 euro betaald en op al mijn mac\'s werkt het niet, ben er echt dood ziek van .

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
[/quote]
Heeft MS voor dat geld geen ondersteuning? Misschien kan je bellen naar hun helpdesk. Die zullen ze toch wel hebben?
En als je Outlook erbij wilde hebben had je je beter moeten oriënteren, want het staat overal vermeld dat er een aparte versie is met Outlook geïntegreerd....
Zoals [url=http://www.microsoft.com/mac/products/compare]op deze website[/url].

@stirf Natuurlijk! Ik ga eerst 400 euro uitgeven om het te proberen. Het geld groeid niet op mijn rug hoor. En het feit dat de dmg niet van de originele cd af komt heeft niets te maken met het feit dat er veel problemen mee zijn. ;)

Met beide antwoorden ben ik het niet met je eens.

1. Het pakket hoeft geen € 400,= te kosten. Ik zie hier namelijk prijzen van € 139,=, maar ook dat is een hoop geld.
2. Volgens mij heeft dat in jouw geval alles met elkaar te maken. Er zit namelijk een uninstaller in die zowel 2008 als 2011 kan verwijderen.

Het probleem is namelijk dat jij je mening verkondigt a.d.h.v. een dmg-tje die niet representatief is. Volgens mij moet je daar mee oppassen. In je profiel zie ik dat je ass. filiaal mng. bent van een schoenenzaak? Stel jij verkoopt een paar dure Van Bommels aan iemand, maar deze klant gaat hiermee voetballen, in de modder lopen etc.. Is daarom de leverancier Van Bommel slecht?

Overigens hier draait het pakket als een zonnetje en zelfs de extra functies doen het perfect.

Ook geen problemen met office 2011 en updaten werkt ook goed

Mijn versie van Office 2011 koste €.0.-- (bizspark licentie) en loopt vlekkeloos, Office 2008 heb ik nog niet lang geleden gekocht voor 17 euro (vrouw is docente) en ook die liep vlekkeloos zowel op de PowerMac G5 als op mijn iMac.

Alles loopt goed en Outlook is toch wel fijn!

Ik heb een versie van het Office 2011 pakket gekocht incl. Outlook.
Na installatie een update gedaan voor Outlook (zie ook hierboven bij pcsw op 18 november 2010 #).

Ook mijn Outlook doet het niet! Inmiddels weet ik dat Outlook niet werkt met de Exchange Server 2003. Helaas, dat is degene die op mijn werk gebruikt wordt.

[b]Teruggrijpen naar Entourage lukt niet (meer). Entourage sputtert plotseling als ik hem opstart en komt met de volgende foutmelding(en):[/b]

[i]Process: Microsoft Entourage [4774]
Path: /Applications/Microsoft Office 2008/Microsoft Entourage.app/Contents/MacOS/Microsoft Entourage
Identifier: com.microsoft.Entourage
Version: ??? (???)
Build Info: Unknown-100910~0
Code Type: X86 (Native)
Parent Process: launchd [197]

Date/Time: 2010-11-20 12:40:47.174 +0100
OS Version: Mac OS X 10.6.5 (10H574)
Report Version: 6

Interval Since Last Report: 423365 sec
Crashes Since Last Report: 5
Per-App Crashes Since Last Report: 5
Anonymous UUID: 293E0102-8427-4D64-86F3-EA38500A5152

Exception Type: EXC_BREAKPOINT (SIGTRAP)
Exception Codes: 0x0000000000000002, 0x0000000000000000
Crashed Thread: 0

Dyld Error Message:
Library not loaded: @executable_path/../Frameworks/PowerPlant.framework/Versions/12/PowerPlant
Referenced from: /Applications/Microsoft Office 2008/Microsoft Entourage.app/Contents/MacOS/Microsoft Entourage
Reason: image not found

Binary Images:
0x8fe00000 - 0x8fe4162b dyld 132.1 (???) <A4F6ADCC-6448-37B4-ED6C-ABB2CD06F448> /usr/lib/dyld
[/i]

[b]Weet iemand een oplossing?[/b]