foutcode 2147024894 (ipod software opnieuw installeren)

hej,, ik heb een probleem met mijn ipod, :( die wil niet meer in itunes verschijnen, steeds krijg ik een melding van "De vereiste software voor communicatie met de iPod is niet juist geinstalleerd. Installeer iTunes opnieuw om de iPod-software te installeren". en als ik dan de sofware intalleer krijg ik weer dezelfde melding zowel met mijn ipod mini als met mijn ipod 20 Gb. heeft iemand ooit dit probleem ook gehad? en zo ja, hoe moet ik het oplossen? de software kan ik gewoon intalleeren maar eerst kreeg ik deze foutmeling steeds 2147024894 (ik gebruik mijn ipod in windows) alsvast bedankt,, Groeten

Bernward

Al eens met de Updater geprobeerd? Al eens geprobeerd om m te formatteren? Al eens geprobeerd hem op een andere pc aan te sluiten?

Ff gegoogled en kwam op dit:

[quote:ef37f0653c]1. open the C:Program FilesCommon FilesInstallShieldDriver8Intel 32 folder
2. run the itunes setup file, but keep the other window open. as soon as it gets to the point where it is about to have the error pop up, double click on the idriver and idriver2 icons in the folder you have open. this manually starts the installdriver instance.
3. after that, you should be good[/quote:ef37f0653c]

met een upgrater heb ik het geprobeerd,, en heb dit wat je gegoogeld had ook al geprobeerd,, ik heb alleen nog niet geprobeerd om hem te resetten maar dat is denk ik niet de oorzaak want 2 ipods werken er niet op,, en op een andere pc doet ie het wel,, dus voor mij een vraagteken,, en als iemand het weet op te lossen zou het erg fijn zijn, :mrgreen: