Foute weergave netwerk in systeemvoorkeuren

Dwz beeldtechnisch...het één overlapt het ander...zie voorbeeld:

[img:511f49dfa8]http://www.bemoved.nl/screendumps/Netwerk.png[/img:511f49dfa8]

Ik lig er niet wakker van, maar zou het leuk vinden dat dit net zo zo gestroomlijnd overkomt als de rest van mijn Mac.

Wasup?

Misschien ben je er al als je de schermresolutie verandert en weer terug.

Nop...dat werkt niet :|

Je kan proberen de nib-file in de preferencepane met interface builder (developer tools installeren) te openen en het daar recht te zetten. Wel een back-up maken natuurlijk, succes.

Heb ik ook eens gehad met het overzetten van alle gegevens en instellingen dmv de Apple Migratie-assistent. Op een gegeven moment is het me gelukt ervan af te komen, maar weet even niet meer hoe. Ik zal eens ff denken... :?

oei, die denksessie van Oppie spreekt me momenteel het meest aan.... wroeten met nib-files (??) en developer tools ietwat minder.... maar alvast bedankt :wink:

Misschien is dit te simpel: verwijder ~/Bibliotheek/Caches/com.apple.preferencepanes.cache

Grisolda, ik kan het zo 1-2-3 niet meer naar boven halen... Het is iig geen gebruikersprobleem, want ook ingelogd als andere gebruiker gebeurde het bij mij. Dus de tip van Michelvdb gaat niet werken (kunt het natuurlijk altijd proberen, het blijven computers...). Dus zoeken in de HD/Bibliotheek (of eventueel in de HD/System/Bibliotheek).

Weghalen uit HD/Bibliotheek/Preferences : com.apple.networkConfig.plist en uit HD/Bibliotheek/Prefernces/SystemConfiguration : NetworkInterfaces.plist.
Kijk eens of dit soelaas biedt; wel elke keer herstarten. Helpt het niet dan zou je die .plist weer terug kunnen plaatsen. Succes.