Foutmelding -5000 bij installatie gedownloade "SIMS"

ik heb net the sims gedownload via supernova.org en als ik hem probeer te installeren krijg ik steeds de foutmelding: -5000 ....

weet iemand wat dit betekent en wat ik hieraan kan doen?

alvast bedankt

[mod:0ce9f9010f=“iRuben”]Titel aangepast naar een iets duidelijker omschrijving.[/mod:0ce9f9010f]

Mag hier eigenlijk geen antwoord op geven geloof ik, maar... hoe lang duurde je download? Als je een torrentfile opent, maakt 'ie een diskimage aan van de werkelijke grootte NA download. Dat betekent dus niet dat de image al volledig is gedownload...

Andere optie; gewoon een verkeerde file. Kun je niets aan doen, hoogstens opnieuw proberen (maar krijg je waarschijnlijk hetzelfde bestand).

hij maakt de diskimage gewoon aan, en daarna heb ik de diskimage in toast gemount... ik kreeg toen de sims installer voor me... dus alles werkt, maar bij het installeren gaat het mis (steeds op hetzelfde punt stopt hij met installeren...(bij textures?)... ik heb al veel op internet gezocht naar de verklaring van de foutmelding, maar ik kan niks vinden dus ik dacht ik probeer het hier maar 's

toch bedankt voor de snelle reactie

[quote:7d740a7131="bekhof"]Mag hier eigenlijk geen antwoord op geven geloof ik...[/quote:7d740a7131]

Tja, beetje een twijfelgeval he? :slight_smile: 't Is net zoiets als “Ik heb een nieuwe video zonder handleiding gekocht van ‘iemand’, hoe stel is dingen in?” Wat mij betreft kun je hier gewoon op antwoorden. We verwijzen verder niemand naar manieren om The Sims illegaal te downloaden, daar was 'ie blijkbaar zelf al achter gekomen. De daar uit volgende problemen kun je gewoon proberen te helpen oplossen. Heb je er persoonlijk problemen mee dat iemand op ‘alternatieve wijze’ aan zijn software komt, dan kun je er altijd zelf voor kiezen 'm niet te helpen…

wellicht de cd branden en dan installen in plaats vanaf het gemounte image installeren?