foutmelding dvd schrijven taost titanium

Ik krijg een vreemde foutmelding als ik een dvd in toast titanium wil schrijven. Ik ben er niet heel bekend mee maar misschien weet iemand wat het betekend:

The drive reported an error:
Sense Key = illegal request
Sense code = 0x21. 0x02
BUFFER UNDERRUN

wie weet wat het betekend?

Buffer Underrun betekend meestal dat je brander niet "burn-proof" is en dat de computer de te fikken data niet snel genoeg aan kan leveren. Probeer eens een lagere snelheid en/of zorg dat er tijdens het branden geen dingen plaatsvinden die CPU power vragen, zoals bijvoorbeeld een screensaver of misschien het tegelijk afspelen van MP3 bestanden ofzo.

Klinkt als een geheugen en Mhz tekort?!?!

Zet in iedergeval je energie stand uit zodat je computer en scherm niet in de sluimer stand kan springen. Stop ook alle andere programma’s waarin je bezig was.

suc7…

En activeer in Toast Buffer underrun Prevention ...

Of gebruik iets als [url=www.donelleschi.com/cunningfox] cunningfox [/url] Om alles behalve toast te pauzeren terwijl je aan het branden bent. Werkt perfect

Ik had inderdaad te veel open staan, nu werkt het prima, bedankt!

Wel vroeg ik me af wat “buffer underrun prevention” nu precies betekend? Weten jullie dat ook, ik kan het in de help niet vinden?

[quote:6852d98752="kers"]The drive reported an error: Sense Key = illegal request Sense code = 0x21. 0x02 BUFFER UNDERRUN[/quote:6852d98752]

[quote:6852d98752=“kers”]Wel vroeg ik me af wat “buffer underrun prevention” nu precies betekend?[/quote:6852d98752]

Om te voorkomen dat je de foutmelding krijgt waar het allemaal mee begon dus. Hoe ze dat denken waar te maken weet ik niet, misschien dat Toast dan dusdanig veel processorkracht claimt dat het niet meer mis -kan- gaan ofzo… 'k zou het dus in elk geval aanvinken.