Foutmelding opstarten Dashboard

Heb Tiger geinstalleerd op mijn ibook g4,alles werkt goed behalve als ik dashboard de eerste keer wil opstarten,verschijnt er een foutmelding dat het programma onverwacht gestopt is,daarna werkt dashboard perfect, wie weet hiervoor een oplossing

Groeten

Rob

het is toch al opgelost?? Bij mij stond Dashboard automatisch aan ik kan het dan ook niet uitzetten. [b:4ead62cca5]daarna werkt dashboard perfect, wie weet hiervoor een oplossing[/b:4ead62cca5] Wil je een oplossing tegen het perfect werken?? :evil:

Hoezo al opgelost ??

Wat moet ik doen om geen foutmelding meer te krijgen ?

Dus je krijgt elke keer als je Dashboard start eerst die foutmelding, dan sluit ie af, en daarna doet ie het weer?

Ja alleen de eerste keer,daarna geen probleem meer ??

Rob

Ik heb hier vorige week zaterdag ook al een draadje over gestart. Nog geen oplossing voorhanden.

Hij crashed de eerste keer en daarna geen probleem …

[quote:635d0582b7="Hobbes"]het is toch al opgelost?? Bij mij stond Dashboard automatisch aan ik kan het dan ook niet uitzetten. [b:635d0582b7]daarna werkt dashboard perfect, wie weet hiervoor een oplossing[/b:635d0582b7] Wil je een oplossing tegen het perfect werken?? :evil:[/quote:635d0582b7] de eerste keer per dag... (tijd computer aan => uit ).

Niet eerste keer per computerleven…
zijde gij een moderator?

Ik moderator hééééé nu je het zegt. :sealed: Heb dit probleem nog niet gehad. Mijn computer staat toch altijd aan (soms in sleep) en log zeer weinig uit. Hed het gewoon verkeerd begrepen dacht dat het maar 1 keer was en daarna gedaan was. Dacht al....

nee, iedere keer als ik mijn computer opstart ... niet als hij reeds aanstaat

[quote:2dbde05a42="Hajinick"]nee, iedere keer als ik mijn computer opstart ... niet als hij reeds aanstaat[/quote:2dbde05a42] zoals ik zeg... slecht 1 keer van opstarten tot afzetten. MAC uit ... en weer aan, is weer die error...