Frames in Dreamweaver

Ik heb frames in dreamweaver ik wil daarin een hoofdframe maken, laten we zeggen mailn daarin heb ik een topframe voor een logo en een body.

Om de een of andere manier krijg ik mijn tekst niet in de body, ik ben gestart met een frameset, maar met opslaan krijgt steeds de verkeerde frame de verkeerde naam. Ik heb ook al eens gewoon een kale frame genomen en daar 2 frames in gemaakt dan kan ik het overkoepelende frame netjes een naam geven maar helaas kan ik dan de links niet naar de body `mainframe verwijzen want dat bestaat dan weer niet.

Waar in dreamweaver kan ik de omlijsting van de frames te voorschijn krijgen dus zodat ik echt kan zien in welk frame ik zit?

Zal ik het zeggen..?:? Nou ja.., als ik het niet zeg, doen andere het wel. Hou op met frames.., argumenten en alternatieven te over. Tenzij je retro wilt zijn.

[quote:4f454126ae="henque"]Zal ik het zeggen..?:? Nou ja.., als ik het niet zeg, doen andere het wel. Hou op met frames.., argumenten en alternatieven te over. Tenzij je retro wilt zijn.[/quote:4f454126ae]

Ja ik ben er ook niet blij mee temeer omdat google er ook niet zo happig op is maar ik zou geen andere manier weten om het scherm te scheiden. Ik moet namelijk in de body een andere link openen, ik zie niet hoe ik dat zonder frames zou kunnen doen. want anders vult de nieuwe pagina het hele scherm op.

Ik probeer ook zo veel mogelijk alle soorten buttons en flv s te voorkomen. ik probeer het zo veel mogelijk tekst geƶrienteerd te werken.

Je kunt ook prima je layout opbouwen met <div>jes, en met een PHP include-systeempje de paginas neerzetten. Desnoods in plaats van een include-systeempje een <iframe>.