Francisco van Jole over nieuwe iPod en iTunes

Francisco van Jole had in zijn 'nieuws van de week' dinsdagavond aandacht voor iTunes en de nieuwe iPod (in het programma [url=http://www.radio-online.nl]Radio Online[/url].

Hier het item open url met RealPlayer:
rtsp://streams3.omroep.nl/radio1/tros/radioonline/20040720.rm?start=00:03:01&end=00:06:44

Hier de hele uitzending:
rtsp://streams3.omroep.nl/radio1/tros/radioonline/20040720.rm?start=00:01:42&end=00:59:00

Van Jole is een ‘switcher’ (van pc naar mac).

ps: RealPlayer-haters… niet zeiken a.u.b. (zoals vorige week)! Dank u.

Liever Real dan Windows Media! :evil:

enne…thanks! Leuk straks ff naar te luisteren

Wat een hoop gekakel. Ik heb echt geen idee wat de beste man nou probeert te zeggen.

Dacht je dat hij de iPod de hemel in zou praten? :P

Francisco van Jole en Herbert Dijkstra zijn de zogenaamde "internet-kenners", wat dat ook mag inhouden. Eigenlijk interesseert het me erg weinig wat die 2 te melden hebben.

..was dat dat radio-programma waar in gezegd werd, gisteravond, dat het tijd werd voor een virus voor de iPod. Ik kreeg echt de neiging even te willen bellen of e-mailen. Apple-fan/fanaat of niet maar dit soort kortzichtige onzin is echt te lomp voor woorden!

:x

Ik verstond die opmerking als een onschuldig (cynisch) grapje.

En reken maar dat er donderstralen en deugnieten bezig zijn met de ontwikkeling van een Windows-iPod-virus.

tjeetje...die man zegt niets!! En weet van een zeer simpel verhaal een hoop gezever te maken waar niemand meer iets van begrijpt!

Gezever over nix, is dat niet een vak?

Vooral in Den Haag zijn ze daar zeer gedreven in. Met als beloning een dikke baan in het bedrijfsleven? :stuck_out_tongue:

[quote:76008e18b6="bassbug"]Met als beloning een dikke baan in het bedrijfsleven? :P[/quote:76008e18b6]

…waar ze ook zeveren over nix (alleen dan voor veel :slight_smile:

Nou, ik hoop dat ze dan juist door de mand vallen. Weinig (inhoudelijke) kennis van zaken en veel in de lucht kleppen? Maar ja, je hebt altijd nog wachtgeld he?

Sjonge, je zou eens moeten narekenen hoeveel geld hierdoor verspild wordt. Volgens mij kan een 3e wereld land hiervan een jaar of wat leven?

[quote:f6d6cb2dd3="Erick Verlee"]tjeetje...die man zegt niets!! En weet van een zeer simpel verhaal een hoop gezever te maken waar niemand meer iets van begrijpt![/quote:f6d6cb2dd3]

ja idd… hij maakt van helemaal niets een heel artikel

zo heeft ie eens een halve uitzending zitten vertellen dat hij overal webcams had hangen en zo het hele huis wat in de gaten hield. :GAAAAP: . Echt boeiend om te horen hoe iemand z’n vrije tijd opvult met nutteloze bezigheden. :roll: