Free Command & Conquer for MacOSX?

Hey gamers,

ik kwam net in mijn zoektocht naar mijn al-time-favorite een leuke link tegen:

http://home.mayn.de/comrad/freecnc/index.php

Het schijnt dat er een ‘Free Command & Conquer’ port (ook) voor OSX wordt ontwikkeld?

Heeft iemand hier al ervaringen mee?

Groeten,

Erik

als ik jou was zou ik het bij deze houden:

http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=18116

Hey Erik,

Het is een erg mooi spel, goede speelbaarheid, maar je hebt wel een stevige configuratie nodig
Op mijn cube (1,2GHz, radeon) speelt ie erg goed, op me werk heb ik een dual G5 1,8 met een nvidea 5200, is ie niet sneller wel iets mooier. Denk dat deze game zwaarder op de videokaart hangt.

greetzz

Is deze dan gebaseerd op het origineel?

@addyboy: Yep, ik weet 't, maar ik heb nog geen 1Ghz G4/G5 :cry: (alhoewel die nwe PowerBooks er erg verleidelijk uit zien...)

[quote:c1d20f6058=“ateazz”]Het is een erg mooi spel, goede speelbaarheid, maar je hebt wel een stevige configuratie nodig…[/quote:c1d20f6058]
Bedoel je daarmee de MacOSX port van C&C (FreeCNC dus) of C&C Generals?
Die ziet er namelijk behoorlijk ‘classic’ C&C uit, als ik het zo zie.
Ik kan me haast niet voorstellen dat je daarvoor ook een “1100x2Ghz.edu” machientje nodig hebt,
of toch wel? Is dit de reden dat ik een nwe PowerBook mag aanschaffen?

Groeten,

Erik

Om goed te kunnen gamen zou ik dan maar over gaan naar een G5. Althans ik ben het toch zwaar aan het overwegen. :mrgreen:

Alleen nog een beetje wachten tot er nieuwe zijn, wanneer mag dat wel zijn …

vraagje waar kopen jullie de meeste spellen ik ken zelf maar een winkel bij mij in de buurt waar ze spelletjes verkopen voor mac en die zijn niet echt leuk :?

[quote:6b9c4b1594="I-Victor"]vraagje waar kopen jullie de meeste spellen ik ken zelf maar e en winkel bij mij in de buurt waar ze spelletjes verkopen voor mac en die zijn niet echt leuk :?[/quote:6b9c4b1594] De applestore bied games aan. Mss daar even kijken

Hey je vergeet de beste van Nederland:

http://www.macka.nl/

Is echt goed en ze hebben de nieuwste binnen!!!

:mrgreen: :wink:

En kijk eens op mijn site
Staan soms heel recente op voor minder dan in de winkel :wink:

bedankt :D

hey erik,

ik bedoel de c&c generals, er is erg veel detail en dus redelijk zwaar.
Tuurlijk zal het werken op een 867 maar een beetje scrollen zal dan niet alte vloeiend gaan.
Anyway dit is de ideale gelegenheid en beste reden om een Powerbook aan te schaffen hehehe.

Greetzzz

'k heb C&C Generals besteld bij Macka! Vooraf betaald dus ik hoop dat ik niet gnaaid wordt! :P

Daar heb ik geen twijfels over :D

jammere vind ik wel dat je niet online kunt met windows gebruikers :cry:

ligt het nou aan mij of zijn de graphics niet echt je van het? (alles op maximaal ingesteld overigens) ik speel hem op mij PB 17" 64 mb kaartje d'rin maar om nu te zeggen mooi spel om te zien....mwoah nee.... dan vind ik Age of Mythology vele malen mooier, maar eerlijk is eerlijk C&C is leuker om te spelen!