freecom USB op iMac 233

Hoi, omdat de cd rom speler van de iMac 233 (rev.A of B) het begaf kocht ik tweedehands een nieuw model Freecom brander die zelfs op USB-2 kan draaien. Hij doet het prima op mijn powerbook G3 Pismo met 9.2 en 10.2.6 maar als ik hem aansluit op de iMac 233 met MacOS 8.6 dan wil Toast (4 en 5) hem niet herkennen, erger hij geeft meteen een melding dat er geen driver aanwezig is. Nu zag ik in de extensie map dat het icoontje van USB Support verandert was in een kaal vierkant icoontje en dat krijg ik niet weg, het werkt blijkbaar ook niet. Als ik via Appletalk een netwerk met de powerbook maak kan ik via de powerbook in de extensie map van de iMac kijken en dan ziet het icoon er op de powerbook wel normaal uit.

iemand???

Het lijkt erop alsof de extentie gewoon beschadigd is. Met de systeemprogramatuur en Toast zou het gewoon moeten werken, zonder extra drivers. Ik zou kijken of je de extentie er opnieuw op kunt zetten...

[quote:bebcad37d7="tiny"]Het lijkt erop alsof de extentie gewoon beschadigd is. Met de systeemprogramatuur en Toast zou het gewoon moeten werken, zonder extra drivers. Ik zou kijken of je de extentie er opnieuw op kunt zetten...[/quote:bebcad37d7]

Ik heb een heel nieuw systeem op de iMac gezet en nu werkt het gewoon