freeway en .mac homepage

ik heb een index.html geupload naar mijn idisk en ik wil hem gebruiken in de .mac homepage als ik die pagina selecteer krijg ik de volgende mededeling.

HomePage found the following issues with the HTML page you chose. Please fix these issues and try again: HTML pages using framesets are not supported by the External HTML template in HomePage.

wat bedoelen ze hier precies mee?
Ik heb mijn pagina gemaakt met Freeway pro

Hoe heb je 'm geupload? De hele site op de iDisk gesleept? Staan er misschien meerdere index.html files? Wel vreemd, want Freeway werkt prima met .mac!

ik heb alle pagina's en die map waar alle plaatjes enzo in zitten in 1x naar de idisk gesleept.

wat is de url van je site ?

probeer dit eens: mount je iDisk en maak de sites folder van je iDisk leeg. In Freeway selecteer je upload (file --> upload). In het menu dan dat verschijnt selecteer je ipv ftp de optie 'file copy'. Als bestemming geef je aan de sites folder op je iDisk. Zo zou alles goed moeten gaan!

mount ?

Login op je iDisk zodat hij op je bureaublad verschijnt, dat bedoel ik!

ok , sorry :P :innocent:

graag gedaan :: laat maar weten of het zo wel werkt.

heb gedaan wat je zei , dus de pagina geopent die ik wilde uploade en dan mn idisk aangeduid. hij heeft dus zn werk goed gedaan allen krijg ik nog steeds de foutmelding als ik bij .mac bij homepage - external html en dan die pagina selecteer.

HomePage found the following issues with the HTML page you chose. Please fix these issues and try again: HTML pages using framesets are not supported by the External HTML template in HomePage.

hel vreemd - ik had in het verleden altijd m'n freeway site bij .mac. Ik neem aan dat je geregistreerd gebruiker bent van Freeway, dus dan raad ik je aan een mailtje naar Softpress te sturen. Ze zijn altijd heel rap met antwoorden. Ik heb geen .mac meer dus kan ook niet verder kijken helaas.

Je meld dat je je iDisk hebt aangewezen bij het uploaden via Filecopy vanuit Freeway. Je moet de Sites-folder op je iDisk aanwijzen als doellocatie (wat Amsterdam al zei).

Dus je hebt je site geopend in Freeway, je drukt Command-U, je kiest de optie File-copy (kopieer bestanden bij de nl-versie), en klik op Pad…
Met de pop-up browse je naar de Sites-folder in je iDisk (die je hebt gemount op je bureaublad), en gaan met die banaan.

Bij de weg ... heet je openingspagina wel [b:e6e2b63142]index.html[/b:e6e2b63142] (of .php of wat dan ook)?

jah staat allemaal goed , en toch krijg ik die command. :?

bij freeway klik ik altijd op ‘uploaden’ dus dat moet toch lukke …
hij is volledig geupload en dan kies ik bij .mac homepage … en dan voeg ik een pagina toe van freeway. maar dan rkijg ik dus die command