Ik ben al een tijdje een gelukkig gebruiker van Freeway Pro 4.
Ik heb echter net de upgrade naar 10.5 gemaakt en merk nu dat Freeway niet meer werkt.
Helaas zitten al mijn spullen momenteel opgeslagen ivm een stage naar het buitenland.
Nu wil ik voor vertrek nog een paar kleine dingen aan mijn site veranderen.
Omdat ik niet alles weer wil uitpakken om bij mijn inlog gegevens te komen van Noadis vroeg ik me het volgende af.
Is een site die je met de 30 dagen demo maakt online bruikbaar of krijg je dan allemaal gekke strepen en kruisen.
In dat geval zou dit makkelijker zijn dan alles uitpakken om mijn serial te vinden.
[quote:6f9ededa95="vanquish"]
Is een site die je met de 30 dagen demo maakt online bruikbaar of krijg je dan allemaal gekke strepen en kruisen.
In dat geval zou dit makkelijker zijn dan alles uitpakken om mijn serial te vinden.[/quote:6f9ededa95]
Is geen probleem, de demo doet alles wat je normaal ook zou kunnen doen, alleen stopt hij na 30 dagen.
Je website staat bij je hoster, dit heeft niets met Freeway te maken.
Stel dat je een nieuwe site met de demo maakt en die upload naar je webruimte, dan kan je die website niet meer bewerken na 30 dagen. Je website zal blijven werken, wijzigingen zijn niet meer mogelijk.
Heb je wel gecontoleerd of je de laatste update van Freeway (voor Leopard) draait? Dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat je huidige document niet geopend krijgt.
die draai ik inderdaad niet...
Maar omdat ik niet bij mijn gegevens kan kom ik ook niet op de update site van Noadis.
Dus daarom wilde ik het dan tijdelijk zo oplossen.
En later kan ik gewoon de site weer importeren als ik de update heb draaien toch ?
[quote:d44396d556="vanquish"]
En later kan ik gewoon de site weer importeren als ik de update heb draaien toch ?[/quote:d44396d556]
Wat bedoel je hiermee? De oude site of de nieuwe?
Van beide sites heb je een Freeway document, dus beiden kan zal je kunnen openen met Freeway.
De trial is een volwaardig programma wat er mee stopt na 30 dagen.