front row reacties

Beste mensen,

Ik heb sinds gisteren kunnen spelen met front row op mijn nieuwe iMac. Het valt mij alleen op dat deze niet goed werkt. Bij iTunes duurt het heel lang voor mijn bibliotheek is geladen en dit geld ook voor iPhoto. Met iMovie kan ik vaak geen trailers bekijken omdat de server onbereikbaar is.

Wat zijn andere ervaringen en eventueel oplossingen?

Bas

Zie voorpagina...

Ik heb al gemerkt dat het bij veel gebruikers verschillende problemen geeft, bij mij werken de meeste zaken (behalve dvd-speler en de movies uit iTunes). Het enige minpunt vind ik eraan is dat ik mijn vensters niet meer kan minimaliseren nadat ik front row één keer gebruikt heb (tenzij ik de app herstart). Maarja, het is al op zich iets dat we er al eens kunnen van proeven. :wink:

Tja die trailers moet je gewoon iets langer wachten tot de buffer geladen is... En front row opent het programma gewoon op de achtergrond bv. itunes of iphoto dus las je die al open hebt zal die met front row wel sneller te zien zijn.

maar goed ik hoop eigenlijk dat apple een front row uitbrengt voor de hele apple collectie die stabiel is met mischien nog wel meer functies!!

Ik krijg hem niet eens geïnstalleerd. Bij het schrijven van het scriptje krijg ik de foutmelding: syntaxisfout. STRANGE!

Scriptje ?

Ik heb hem gewoon in mijn programmamap gegooid en hij draait…

Verder werkt hij bij mij goed, hij pakt zelfs films van externe schijven.

tja er is geen kunt aan hoor :P

Ik ben vooral ook benieuwd naar reacties van officiele Front Row bezitters, van de mensen die al een nieuw model iMac G5 in huis hebben dus. Hoe stabiel en soepel draait het daar?

Hij werkt niet met Panther :cry:

gek zech...

[quote:3530ba7f78="unSOUND"]Scriptje ?

Ik heb hem gewoon in mijn programmamap gegooid en hij draait…

Verder werkt hij bij mij goed, hij pakt zelfs films van externe schijven.[/quote:3530ba7f78]

Welk bestand heb jij gedownload? Gewoon in je programma’s gooien en dan dubbelklikken? of via xkeys?

wij hadden volgens mij allemaal zo'n ding uit de tutorial van unofficial apple log

[quote:96eb7d0e74="kontheur"]Gewoon in je programma's gooien en dan dubbelklikken? of via xkeys?[/quote:96eb7d0e74] Gewoon starten... geen scripts of xkeys...

En hij werkt ook met Salling Clicker.

:smiley:

hoe groot is jullie bestandje? zou iemand me deze eventueel even willen mailen? IK WORD GEK! ik wil ook frontrow. :cry:

Jongens jongens jongens...gek he dat het niet goed werkt op een niet nieuwe iMac G5 zonder afstandbediening.... :? Hoeveel mensen denk je hebben gelijk een nieuwe iMac G5 aangeschaft hiervoor? Nou ik denk 0. Sta zelf op het punt er 1 te bestellen maar dat heeft hele andere redenen, is gewoon vervanging van oude G4. Hou asjeblieft us ff op met dat gehek van die handel. Tzt komt het heus wel voor de rest met hier en daar een aanpassing voor de div systemen en tot die tijd...niet zeuren dat het niet werkt want je mag het niet eens hebben!!!!

[quote:d1984135d0="macmickey2"]Jongens jongens jongens...gek he dat het niet goed werkt op een niet nieuwe iMac G5 zonder afstandbediening.... :? Hoeveel mensen denk je hebben gelijk een nieuwe iMac G5 aangeschaft hiervoor? Nou ik denk 0. Sta zelf op het punt er 1 te bestellen maar dat heeft hele andere redenen, is gewoon vervanging van oude G4. Hou asjeblieft us ff op met dat gehek van die handel. Tzt komt het heus wel voor de rest met hier en daar een aanpassing voor de div systemen en tot die tijd...niet zeuren dat het niet werkt want je mag het niet eens hebben!!!![/quote:d1984135d0]

Ik wil hem gewoon even proberen, is dat zo’n probleem? lijkt me geweldig…! Ik mag toch gerust anderen vragen of ze me willen helpen. Daar is toch dit forum voor of niet?

[quote:790d9dae5e="macmickey2"]Jongens jongens jongens...gek he dat het niet goed werkt op een niet nieuwe iMac G5 zonder afstandbediening.... :? Hoeveel mensen denk je hebben gelijk een nieuwe iMac G5 aangeschaft hiervoor? Nou ik denk 0. Sta zelf op het punt er 1 te bestellen maar dat heeft hele andere redenen, is gewoon vervanging van oude G4. Hou asjeblieft us ff op met dat gehek van die handel. Tzt komt het heus wel voor de rest met hier en daar een aanpassing voor de div systemen en tot die tijd...niet zeuren dat het niet werkt want je mag het niet eens hebben!!!![/quote:790d9dae5e]

Maar leuk is het wel :smiley:

nu nog een werkende dvd-functie, BT toetsenbord, en dan heb je geen afstandsbediening meer nodig!

@kontheur Tuurlijk mag je van mij wat proberen maar ga nou niet raar zitten kijken als er via een ipping ofzo je adres word achterhaald en je licenties worden ingetrokken......... Ik gebruik ook demo's en freeware etc,etc. Mij lijkt het ook wel geinig om te hebben net als Photo Booth maar als het illegaal (want dat is het gewoon) niet werkt stuur de goeroe dan ff een pbtje en los het "onderhands" ff op. Ik zit meer te wachten op reacties van echte gebruikers van Front Row dan van een paar hekkers die iets een beetje aan de praat krijgen. Ik ga toch ook niet vragen hoe ik bepaalde dingen moet oplossen in 10.5?? :?

[quote:16f9b6c1a8="svan"]nu nog een werkende dvd-functie, BT toetsenbord, en dan heb je geen afstandsbediening meer nodig![/quote:16f9b6c1a8] Salling Clicker ? Werkt perfect.

[quote:00faabb738="unSOUND"][quote:00faabb738="svan"]nu nog een werkende dvd-functie, BT toetsenbord, en dan heb je geen afstandsbediening meer nodig![/quote:00faabb738] Salling Clicker ? Werkt perfect.[/quote:00faabb738]

ja maar dan wel eerst een BT-foon hebben… :?