front row reacties

of een airclick remote; maar dan wel een scriptje...

Front Row werkt nu echt perfect op mijn iMac! Wat ik me afvraag: aangezien de iMac geen tweede scherm ondersteunt, kan ik dit met een hack omzeilen zodat ik Front Row op mijn tv (als tweede scherm) kan draaien zodat ie onzichtbaar is op mijn iMac?

NB: jammer dat de lange track titels niet gaan scrollen zoals op de iPod.

tweede scherm kan idd met de docterspanning (?) hack...

of je frontrow op alleen dat scherm krijgt weet ik niet

Wie kan me helpen met de installatie van Frontrow? kom er niet uit!

[quote:92d8dd590b="martijngrootens"]tweede scherm kan idd met de docterspanning (?) hack...[/quote:92d8dd590b]

gevonden

nu nog ff uitproberen :slight_smile:

Wat ik niet snap is dat de afstandsbediening van de nieuwe iMac IR gebaseerd is :( "Watch your photo's from your couch". Ja, alleen als je iMac ook in de buurd van je TV staat of je iMac als TV gebruikt...

Zal eens kijken of het met een buetooth telefoon en dat clicker ding wel lukt. Verder vind ik FrontRow erg traag, als je de eerste keer een album van 400 foto’s ofzo opend doet hij er echt 10 min over om het in te laden. Zelfde voor iTunes albums enzo.

edit: heb een samsung d500, natuurlijk werkt die telefoon weer net niet met clicker :grrr:

[quote:1f91a73273="kontheur"]Wie kan me helpen met de installatie van Frontrow? kom er niet uit![/quote:1f91a73273]

check de reacties op de frontpage.

Bij mij werkt iTunes niet. krijg de melding dat ik niet verbonden ben... Iemand een idee?

Nou mensen alles wat ik van front row heb gezien vindet ik helemaal geweldig als ik een mac heb wil ik het er zeker op!

je hebt toch wel een mac ?? :P

heb daarstraks eventjes gespeeld met frontrow en buiten't feit dat de artistslist van itunes relatief traga laadt draait het lekker vlot.

hopelijk komt er nog een uitbreiding zodat je quicktime of een bepaalde map (met bvb losse divx-filmpjes) kan raadplegen want die optie mis ik nog een beetje

[quote:ac122c12c5="DarthMathicus"]heb daarstraks eventjes gespeeld met frontrow en buiten't feit dat de artistslist van itunes relatief traga laadt draait het lekker vlot.

hopelijk komt er nog een uitbreiding zodat je quicktime of een bepaalde map (met bvb losse divx-filmpjes) kan raadplegen want die optie mis ik nog een beetje[/quote:ac122c12c5]
die plugins zijn er al :wink:

Klikkerdeklik!

die link wil bijmij niet openen :s

[quote:61ba2081d3="DarthMathicus"]hopelijk komt er nog een uitbreiding zodat je quicktime of een bepaalde map kan raadplegen[/quote:61ba2081d3] Die optie is er gewoon... :?

Als je in movies gaat kijken krijg je daar een lijst met alle films die in je movies map staan. En als je submappen in die map hebt staan die er ook.

Die link zal het binnenkort wel weer doen, blijkbaar zijn er problemen met de server, want de hele site doet het niet.

[quote:2175500f3a="unSOUND"]Als je in movies gaat kijken krijg je daar een lijst met alle films die in je movies map staan. En als je submappen in die map hebt staan die er ook.[/quote:2175500f3a] het werkt dan weer jammer genoeg niet met een map in dvd-formaat die je daarin hebt staan. alleen volledige videoformaat bestanden leest ie dan :(

en als ze neit in dedat verklaard, die bewuste file waarmee'k het wou uitproberne stond niet in de movies map maar gewoon op een usb-stick..

goed om te weten :slight_smile:

zojuist nog ff lekker via FR een film zitten kijken. dus ik wil hier even mijn reactie laten blijken: Zo blij als een kind ermee :D echt supervet gewoon! lekker vanuit mn bed met mn BT keyboard bedienen. who needs a remote? ;) [img:f604e7cc1e]http://mycrazylife.typepad.com/my_crazy_life/images/091104_1.jpg[/img:f604e7cc1e]

He tijn22; is het je nog gelukt om met die doctorspanning frontrow alleen op je tweede scherm te krijgen? Dat zou super phat zijn.

jah, en nu werkt ie nu dus niet meer zoals eerst. mn F8 functie is er blijkbaar af. Dan start ie wel op, maar schakelt niet over naar het FR scherm.

hmmm met een dvd blijf ik mn witte apple balk houden, volgens mij hoort dat niet.