Front Row vindt enkel podcast maar geen muziek

Hallo, In front row werkt alles fijn (Iphoto enz...) MAAR in muziek (itunes) Niets !Enkel de podcasts kan ik spelen.Front Row vindt geen Albums,Artiesten enz....Sinds de aankoop van mijn Imac G5 werkt dit niet.Komt het misschien omdat ik geen enkel song heb gekocht via ITM ? :|

Front Row speelt alleen muziek uit je default iTunes Library. Als je je muziek overal op je harde schijf hebt staan kan ie er niks mee. Je moet dan je bibliotheek [i:3e9b977a55]consolideren[/i:3e9b977a55].

Meer uitleg hierover staat op de Apple Support site.

Mocht dit het niet zijn, meld dit dan even hier, zodat we (ik) verder kunnen zoeken naar mogelijke oorzaken.

Bedankt ,maar alle muziek staat netjes bij elkaar in mijn thuismap-muziek-Itunes-Itunes Music.Ik heb in mijn Itunes preferences -general-herstel aangeklikt zonder resultaat.Of staat bij jou je muziek ergens anders ?

Het grappige is dat front row wel de afspeellijsten kent maar wanneer ik een afspeellijst aanklik dat krijg ik na 40 seconden de melding "er heeft zich een fout voorgedaan" !

OK , Ik heb het gevonden ! Enkel de songs die aangevinkt zijn in Itunes verschijnen in front Row..... Thanks 4 your help ! MVG, Serge

Aangevinkt! Dat doet ie standaard bij podcast!

Nou, gelukkig maar! Geniet van de muziekjes.