front rowd en aiport express

kan je een muziek instalatie dat verbonden is met aiport express ook muziek afspelen via front rowd?

Front Row is zonder D, en volgens mij werkt het alleen als je in iTunes aangeeft dat de muziek naar de Express gestuurd moet worden. Maar dan dus alleen de muziek. Wil je alles naar de Express sturen, dan moet je Airfoil installeren.

Of je schaft een Apple TV ( :apple: TV) aan, bij mij thuis is onze tv aangesloten op de dvd-stereoinstallatie. Met Apple TV kun je dus ook al je films afspelen door middel van een Apple Remote

Hmm... 300 euro voor iets dat minder kan dan Front Row, als je Front Row al hebt... Tja.

Het is een oplossing. Hangt er natuurlijk wél vanaf wat je ervan verwacht en of je er €299,- voor nodig hebt...

Andere oplossing: Schaf een AirPort Express aan, kun je al je [u:26a2ab9095]muziek[/u:26a2ab9095]bestanden mee afspelen, en draadloos voor als je een Notebook hebt. Kan dus geen video, anders zou mijn oplossing toch echt de :apple: TV zijn

Sorry hoor, maar waarom antwoordt er nou niemand gewoon: "[b:d28ba51170]Ja dit kan.[/b:d28ba51170]" Als je in iTunes hebt ingesteld dat je muziek via Airtunes gaat, dan speelt FrontRow je muziek ook gewoon via de boxen van de geluidsinstallatie. TS heeft het echt alleen over muziek, niet over video.

De tips van TimN vind ik nog de beste: als iemand vraagt of ie met een [b:d28ba51170]Airport Express[/b:d28ba51170] muziek op de geluidsinstallatie kan spelen via FrontRow adviseert hij eerst om een ander duur apparaat te kopen en vervolgens om een (jawel) [b:d28ba51170]Airport Express[/b:d28ba51170] te kopen… :roll:

Ja, dat kan dus. :wink:

FrontRow haalt die muziek gewoon uit iTunes en die streamt dat via AirTunes naar je Airport Express.

Gewoon nummertje aanklikken in FrontRow en spelen maar.

Let op: alleen dus als je je muziek beheert in iTunes.

[quote:c0b07cbabb="Welles"]Sorry hoor, maar waarom antwoordt er nou niemand gewoon...[/quote:c0b07cbabb] Lees de eerste reactie van Nikita eens...

[quote:bbc22b769f="unSOUND"][quote:bbc22b769f="Welles"]Sorry hoor, maar waarom antwoordt er nou niemand gewoon...[/quote:bbc22b769f] Lees de eerste reactie van Nikita eens...[/quote:bbc22b769f]

Dank u :bigsmile:

Voor TS nog een kanttekening over AirFoil, als je het gebruikt voor video moet je rekening houden met dat het geluid een klein stukje achterloopt. Dat komt doordat het geluidssignaal eerst naar de Express gestuurd wordt en daar dus een tijdje over doet, terwijl het beeld al gelijk begint te lopen. Da’s eigelijk onwijs storend, vind ik dan.

Maar voor muziek kan het dus zonder probleem. Enige is dat je niet eventjes kan schakelen naar de interne speakers, omdat je het via iTunes moet doen.