frontrow remote overgezet op prog. afstandbediening

Hier een hele goeie tip! Ik heb om batterijen te sparen en omdat ik de programeerbare afstandbediening voor de TV,radio.enz...altijd bij de hand heb, de functies van de remote overgezet. Heel erg handig want mijn (tv)afstandbediening met leerfunctie gebruikt standaard batterijen, terwijl er in de remote een "speciale" Cel zit. Mocht er dan een ongelukje gebeuren met de "remote" van apple dan heb je in ieder geval nog een alternatief.

Mss wel een handige tip maar meer uitleg zou best welkom zijn denk ik. Hoe en met wat heb je het gedaan?

Voor gebruikers van een programmeerbare afstandsbediening heeft dit weinig uitleg nodig.

Heel globaal gaat het als volgt:
Je kunt zo’n AB in een “leermodus” zetten en dan op de toetsen van de andere afstandsbediening duwen. De nieuwe AB neemt dan de codes over, waarbij je zelf kunt bepalen welke toets op de programmeerbare AB overeenkomt met de AB die je net hebt geleerd.

Petje af Petje1 :lol: Goeie tip!

[quote:6f075a863f="macpro"]Voor gebruikers van een programmeerbare afstandsbediening heeft dit weinig uitleg nodig.

Heel globaal gaat het als volgt:
Je kunt zo’n AB in een “leermodus” zetten en dan op de toetsen van de andere afstandsbediening duwen. De nieuwe AB neemt dan de codes over, waarbij je zelf kunt bepalen welke toets op de programmeerbare AB overeenkomt met de AB die je net hebt geleerd.[/quote:6f075a863f]

Precies zoals Macpro al heeft omschreven.
Ik heb bijvoorbeeld de AB van het merk KAMELEON gebruikt. Deze heeft ook zo’n leer functie