FrontRow Shuffle

Vandaag mijn eerste mac binnen gekregen, een MacBook.

Nou heb ik alleen een probleem met frontrow, als ik voor shuffle nummers kies,
dan kiest ie 1 random nummer uit, en deze blijft hij repeaten, hoe kan ik er voor zorgen dat hij echt shuffled?

Denk dat je dat even in iTunes moet instellen, volgens mij staat hij nu gewoon op Herhaal 1 nummer.

[img:380186fbcc]http://images.apple.com/itunes/overview/images/heromac20060109.jpg[/img:380186fbcc]

Even helemaal onderaan op dat derde ding van links klikken.

dat was het ja, had wat met itunes lopen spelen, blijkbaar dat ingedrukt, bedankt.

[quote:31f8c3b5bd="blaaat"]dat was het ja, had wat met itunes lopen spelen, blijkbaar dat ingedrukt, bedankt.[/quote:31f8c3b5bd]Het punt met Front Row is dat het niet een eigen programma is maar een soort van verpakking if you like van iTunes, iPhoto, DVD player en een stuk waar je Films staan... En dus moet je alles instellen in de desbetreffende programma's. Af en toe best lastig vind ik...

Hopelijk krijgen de komende versies van Front Row wat meer mogelijkheden.

Ik hoop dat je in de volgende versie van Front Row je mail kan kijken vanaf je sofa :wink:

Humm frontrow is niet echt super heb ik de indruk.

Had net even via frontrow shuffle muziek aangezet, daarna terug naar macosx,
wil gaan werken, gaat alles zo sloom. blijkt dat frontrow 98% cpu aan het eten is.

Mail in frontrow lijkt me inderdaad wel handig, en evt RSS headlines ofzoiets.

Ja, dat klopt. Het beste is dat je niet teveel open hebt staan.

Weet iemand hoe het komt dat Front Row niet alles staan heeft wat er in mn library wel staat?