Frustraties door facetime

Ik raak gefrustreerd! Ik ben al twee uur bezigmet inloggen op FaceTime. Wat een ellende. Ik krijg op de ingevoerde emailadressen terug: email adres niet mogelijk, omdat deze al in gebruik is. Dat klopt ja. Adres 1 is in gebruik als mijn FaceTime adres op mijn Mac (ik probeer het nu op mijn iPad te doen)en adres 2 is mijn AppleID. jJe moet toch het mailadres van je AppleID gewoon kunnen gebruiken en het feit dat je hetzelfde mailadres gebruikt als op je Mac moet toch ook kunnen. Zou mooi zijn als ik niet met FaceTime op mijn iPad2 kan werken omdat datzelfde adres op mijn Mac wordt gebruikt. Dat maakt het juist handig. Wie helpt mij van mijn frustraties af?

Das toch niet zo moeilijk, maak gewoon een nieuw Apple ID erbij en gebruik die op je iPad.

tja, dan heb ik dadelijk uch Apple ID's. Ik ben nu ingelogd onder het account met het e-mailadres waarop ik ook gebeld wil worden. Dat moet toch gewoon kunnen!! In plaats daarvan krijg ik: "Het opgegeven mailadres kan niet worden gebruikt met deze Apple ID. Controle van 'xxx@me.com' niet mogelijk, omdat het wordt gebruikt door een andere Apple ID."

Hoe kan ik er nou gewoon voor zorgen dat ik dat adres, xxx@me.com, kan gebruiken op zowel mijn Mac als mijn iPad2?

De tussenoplossing van jou, TRML, heb ik al gedaan (zij het omgekeerd), ik ben te benaderen via een ander mailadres, maar dan nog alleen op de Mac en dat adres kan ik niet hanteren op mijn iPad2.

Dus zowel het feit dat ik niet onder hetzelfde adres kan worden benaderd op mijn Mac als mijn iPad2 als het feit dat ik mijn Apple ID niet kan gebruiken als het adres waarop ik bereikbaar ben frustreren me. Het Apple ID is notabene van MobileMe!!:confused:

Misschien heb je hier wat aan !

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2663347&tstart=0&messageID=12951625

Als het goed is kan je inloggen met een andere mail adres, maar daarna @me.com instellen en gebruiken als het adres waarop je gebeld wilt worden

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar ik ben er achter gekomen dat ons internet gewoon te langzaam is om überhaupt in te loggen, laat staan FaceTime te gebruiken..