FTP automatisch synchroniseren zoals iDisk

Omdat ik tegenwoordig tegen de capaciteitsgrens van mijn iDisk aan loop en gelezen meen te hebben dat bij de definitieve doorvoering van iCloud alles terug gaat naar 5GB ben ik al voorzichtig gaan zoeken naar alternatieven voor iDisk, hoe mooi het op dit moment ook werkt. Nu heb een synology Nas met FTP/AFP server thuis staan, en deze leek me bijzonder geschikt om de fakkel over te nemen, ik heb echter nog geen software kunnen vinden die exact doet wat ik wil.

Ik wil een map maken op mijn ftp server die als basis voor mijn nieuwe *iDisk* gaat functioneren. Mijn iMac en MacBook moeten beiden met deze map synchroniseren zoals dat nu ook bij iDisk werkt, automatisch, wanneer er een bestand bewerkt is of gewoon met een regelmatige interval. Als FTP programma gebruik ik Cyberduck, en deze heeft een synchronisatie mogelijkheid, maar deze kan niet automatisch ingesteld worden. Omdat ik met mijn MacBook niet altijd met internet verbonden ben (lees: trein etc) heb ik ook liever niet dat ik bij iedere mislukte poging een melding weg moet klikken.

Kort samengevat ben ik op zoek naar een programma dat automatisch mappen synchroon houdt, via FTP/AFP/SFTP dat volledig op de achtergrond draait.

Iemand tips?

Volgens mij lukt dat wel goed met:
http://www.goodsync.com/

groetjes
Stefan