FTP-en

Wat doen die providers toch allemaal :?

Ik kan niet meer FTP-en naar XS4ALL, Ladot, en Demon.

bij twee andere providers, en mijn eigen webserver gaat het wel goed!
de websites doen het ook goed. (ladot welliswaar zeer traag, maar goed…)

Tuurlijk kan je wel FTP-en, als je maar genoeg ? betaald. Zelfde had ik ook met geocities een jaartje geleden. :?

Dennis

Ik betaal zat aan xs4all, en Demon !

Ladot mag best wat steekjes laten vallen, daar betaal ik maar iets van 7 Euro. Maar, je hebt toch een overeenkomst!

Ik zit ook bij XS4ALL, maar ik kan gewoon FTP-en, wat is bij jou het probleem? Het klinkt meer als iets met je FTP-programma aangezien je naar bijna niks meer kan FTP-en.

xs4all is het vanacht weer gaan doen... Demon heeft het even gedaan, maar doet het nu weer niet. en latdot doet het al vanaf zaterdag niet meer...

Ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.

ik ben gewoon een beetje pissed, als ik niet gewoon mijn werk kan doen.

Afhankelijk van je budget zou ik gewoon overstappen.

Ik doe zelf ook webhosting…:wink:

Welke provider kun je wél vertrouwen dan?

enne…XS4ALL heb ik mijn buik van vol…
is dus geen optie (wat een prutsers! :evil:

Ik zit zelf nog bij protagonist.nl

Ik betaal daar 90 euro per jaar voor een 60MB account, met 5 MySQL databases en onbeperkte pop 3 accounts. Datalimiet is fair use.

Wat mij bij hun opviel is dat de website regelmatig zonder enige melding ineens offline is. Ze hebben daar de nare gewoonte om heel regelmatig overdag software updates te draaien. Als ze dat s’avonds doen heb ik daar niet veel problemen mee, maar overdag is we jammer.

Verder eignelijk geen klachten over protagonist.

precies, en dat kan natuurlijk niet. Ik heb ook wat internationale sites die gewoon 24/7 toegankelijk moeten zijn.

gelukkig staat er in het contract iets van 0,1% downtime, dus daar gaan we maar eens naar verwijzen.

De webhosting die wij aan klanten bieden heeft een uptime van 99,9%, volgens mij zijn de servers zelfs nog nooit de lucht uit geweest.

De kosten per pakket liggen wel wat hoger dan bij protagonist.
Ik zou voor je kunnen informeren of ik ook een pakket mag verkopen aan iemand die geen klant is bij ons.

Laat het even weten.

oh, je bent verkoper? :wink:

eerst maar eens vergelijkend waren-onderzoek doen.
misschien gooi ik er wel een polletje tegenaan.

bedankt voor je aanbod, en in ieder geval voor je informatie :lol:

hehe, valt het op :oops:

In elk geval succes met het hosting gebeuren, laat me in elk geval weten als je een goede hebt gevonden, daar ben ik wel benieuwd naar :slight_smile:

T.k.n. Hosting paketten mogen aan niet klanten verkocht worden.

FTP, PHP & MySQL, pop mail etc…