full screen video op SE k750

Ik heb gezien dat het mogelijk is om full screen video's te kijken op de SE k750.

Nu heb ik al even zitten proberen maar krijg het niet voor elkaar. Is er iemand die
misschien weet hoe je dit voor elkaar moet krijgen want het zag er wel goed uit.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :D

als je naar dat snelmenu gaat in het begin, dan kan je een reclame filmpje full screen zien. stel dat filmpje dat jij wil zien dus net hetzelfde in (dus ook dat je het via dat snel menu kan te pakke krijgen) en dan zou je hem wel full screen moeten zien.

uitleg van een ex- K750i gebruiker.

[quote:cde442db3a]Nille - Fullscreen on your Neonode is done the same way as fullscreen on the K750, it's 176x144 stretched to fit. 220x176 is not a valid format anywhere where as 144x176 is Qcif, the next one up is 288x352 which is cif.[/quote:cde442db3a]

Het is dus een beetje blokkerig, maar tijdens het afspelen, klik je op meer en kies je ‘Volledig scherm’.
Simpel eigenlijk!
:mrgreen:

Bij de K700i werkt dat niet... Er is geen "meer" menu bij het afspelen van videos :(

bedankt. Lijkt natuurlijk een simpele oplossing alleen het probleem bij mij was dus dat ik mijn video's altijd afspeelde via de tab "mijn bestanden" terwijl de full screen optie alleen beschikbaar is via de "video speler". Daar zat dus het probleem.