Zojuist geprobeerd om mijn Harman Kardon Soundsticks I met iSub te verbinden via de USB-poort van mijn Airport Express. Helaas werkt dat niet. :grrr: Zodra ik onderaan in iTunes kies voor de Soundsticks meldt het dat er geen boxen zijn aangesloten. De USB-poort is dus niet een 'echte' zoals op je mac maar een uitgekleede waardoor alleen printersignalen gaan.
Dat het niet werkt is inderdaad geheel juist. De USB-aansluiting op je Airport station (zowel Extreme als Express) is alleen geschikt voor Rendez-Vous printers.
Jah! Dat vind ik ook wel jammer.
Zou toch handig zijn om een compact tuin/terras setje te kunnen samenstellen!
Nu moet je type 2 kopen met een minijack ingang maar dat gaat me net even te ver.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze het zo geblocked hebben c.q. ik zie het probleem niet.
Je kunt printen via die poort maar wat zou je er nog meer mee willen doen dan? Je muis erin prikken en dan met een verrekijker naar je scherm turen? Ik heb hem via een optische kabel aan m'n stereo hangen... Dat gaat weer wel!
Maar tis wel een mooi dingetje!
Hoewel ik voor puur audiostreamen een squeezebox ook heel mooi vind met een display en a.b.(kost wel het dubbele)
ik ga ze maar op 2ehandsmac zetten denk ik en dan nieuwe kopen. Wel jammer want ik heb ze slechts een jaar. :grrr: Ben eigenlijk wel van ze gaan :love: