G4 maakt raar piepgeluid (Opgelost)

Sinds vandaag maakt mijn G4, 466 Mhz, 512Mb geheugen, 10.3.2 soms een raar piepgeluidje (een dubbel piepje ongeveer om de 20 sec., komt niet uit de speaker...) Machine slaat totaal vast, pizzawheel of death, force quit werkt niet meer, alleen harde reset. Bij opstarten kreeg ik na een minuut ipv. apple-logo een verbodsteken. Nu alle randapparatuur en extra beeldscherm afgekoppeld, doet ie het weer.

Weet iemand wat dit is? Zou me erg helpen!

Op een Windhoos machine betekent dit dat er iets met de videokaart aan de hand is??!!

ik zou het niet weten???

Muizenval plaatsen???

(sorrie kan het niet laten)

Nee, geen muizen. 'k heb het geheugen even doorgesmeerd.

Serieus, mijn 2e beeldschermkaart was een ietsiepietsie losgeraakt.
Dat was 't dus blijkbaar.
Bedankt MacMeijers.

[quote:12461043ff="MacMeijers"]Op een Windhoos machine betekent dit dat er iets met de videokaart aan de hand is??!![/quote:12461043ff]

Jeetje gaan we storingen nu vergelijken met winslet ??? :innocent:
Dus al die verwijten dat een winslet vastloopt is dus heel normaal ? :lol:

Ik zou je RAM er ook is uittrekken, dat komt ook voor op een pc :wink:

Wat is er mis met Kate Winslet?

[quote:b54b0c8ca9="vogel"]Wat is er mis met Kate Winslet?[/quote:b54b0c8ca9] Verdraaid weinig als je het mij vraagt...

[img:b54b0c8ca9]http://www.kate-winslet.konta.waw.pl/galerie/IMAGES/kate-winslet-15.jpg[/img:b54b0c8ca9]

Maarre: Wat was het nou?

ik heb echt lol... moet je nou toch zien wat voorn uit gemergeld wijf dat is.... maar als ik die lelijkerd naar mijn bureaublad copieer... wordt het spontaan kate winslet!!!!

rara… politiepet

Ze heeft zich wel geschoren kunnen een hoop meiden nog wat van leren , hahahaha

[quote:d6f72f684f="Steve Brooklyn"]ik heb echt lol... moet je nou toch zien wat voorn uit gemergeld wijf dat is.... maar als ik die lelijkerd naar mijn bureaublad copieer... wordt het spontaan kate winslet!!!!

rara… politiepet[/quote:d6f72f684f]
Dit is inderdaad een mooie grap!
Hoe werkt ie?