G4 naar G5 super

Hier even mijn bevindingen. binnen een half uur volledig werken met mijn nieuwe G5 aangesloten op mijn G4 target en draaien. software en al Super Apple!

kopieert ie ook spul wat op andere partities staat of in andere mapjes?

[quote:c3414d6607="guus"] Super Apple![/quote:c3414d6607]

Dat wisten we hier al lang :stuck_out_tongue: :lol: :lol: 8)

Pete

Weer een argument erbij om maar niet terug te gaan naar windows. Hoewel ik de overstap al bijna twee jaar geleden gemaakt heb, vind ik het nog steeds wel interessant om te volgen waarom Apple nu zo fantastisch is.

Heb in de afgelopen twee jaar toch wel enkele mensen mee zien switchen op o.a. mijn argumenten/ervaringen.

[quote:c4091211d0="Visualfreak01"] Heb in de afgelopen twee jaar toch wel enkele mensen mee zien switchen op o.a. mijn argumenten/ervaringen.[/quote:c4091211d0] Dat is mij nog niet geluk krijg altijd de zelfde vooroordelen te horen over apple. :(

pete

Daar zijn toch zat tegenargumenten voor?

Ik heb 4 collega’s, mijn pa mijn schoonpa en mijn vrouw aan de apple gekregen :slight_smile:

Ik snap niet wat de OP bedoelt: kun je een G4 in firewire mode aan een G5 koppelen en daarmee je mappen overzetten?

Ja Doede, dat vind ik ook een interessante vraag. Dat zou de beslissing voor de aanschaf aanzienlijk dichterbij brengen. Nogal huiverig voor de klus om alles weer te moeten installeren en ook nog lekker te laten werken.

Met de nieuwste macs is het mogelijk om alle software en instellingen van de vorige mac over te nemen op de nieuwe. Via targetmode en een stukje meegeleverde software is het mogelijk om al die oude dingen mee te nemen.

Het lijkt me dat het daarover gaat.

apple, I love you

[quote:0414f535c7="zakalwe"]kopieert ie ook spul wat op andere partities staat of in andere mapjes?[/quote:0414f535c7] ja je kunt alles wat je wilt over zetten, van software tot data tot instellingen het enige wat ik opnieuw moest installeren was mijn Wacom Tablet, die deed het wel maar niet erg goed. verder draait alle software, w.o. photoshop GoLive, Office zonder problemen.

[quote:6a29c4f91f="sigterm"]Daar zijn toch zat tegenargumenten voor?

Ik heb 4 collega’s, mijn pa mijn schoonpa en mijn vrouw aan de apple gekregen :)[/quote:6a29c4f91f]
Ja heb ik ook gedaan, maar als je tegen een muur praat houdt het op.

Pete